❤️ baekhyunee, oohsehun, imdo ve 23281 kişi daha beğendi
@oceanspcy: Tüm hayatımı avuçlarımın içinde tutuyorum
10582 Yorum
A: Ay romantik şapşik seni
B: ÖLÜYORUM ANLAYIN ÇOK GÜZELSİNŞZ 😭😭😭
C: Attığın en eşsiz ve huzur veren manzara fotoğrafı net bu
@chenchen: Dur şu yazdığını annene göstereyim ben
↪️ @oceanspcy: mutluluktan ağlar kadın ne yapsın başka pis yılan
↪️ @chenchen: aman baekhyunniemiz büyümüşte kayın validesini korurmuş ama ben onu fişteklerim 🔥🔥🔥D: Bebişi de görmek istiyoruz lütfen 🌼
E: Hangi edit programını kullanıyorsun
↪️ @f: sendeki azimden istiyorum- - -
Arabamdan indiğim gibi yarı koşar adımlarla eve dalarken bir yandan da "Chanyeeeolll," diye melodik bir şekilde bağırıyordum. Tabii içeri girdiğimde Chanyeol'un koltukta uyuduğunu ve Eun'un da televizyona daldığını görmemle susmuştum.
"Babanı çok mu yordun sen bakayım?" Eun'u kucağıma aldığımda neşeli çığlıklar atmaya başlamasıyla onu kollarından tutup uçurarak birkaç dakika oyuna daldıktan sonra aklıma yeniden Chanyeol gelince durdum. "Aman Eun oyalıyorsun beni, babanı uyandıralım önce."
Ben Eun'la saçma sapan konuşurken o benim elimi yalamaya çalışmakla meşguldü. "Bebişim pis ellerim, yalama." Eun beni dinlemeyip baş parmağımı minik elleriyle tutmuş ağzına sokmaya çalışmaya devam ederken kaşlarımı çattım. "Hişt, kime diyorum?" Eun'un yüzüne eğilerek konuştuğumda kahkaha atmasıyla ben de gülmeye başlamıştım. Gülüşü bulaşıcıydı eşeğin.
Bizim kahkaha seslerimize sıçrayrak uyanan Chanyeol henüz gözlerini tam açamamışken "Baek, sessiz ol Eun uyanacak." diye söyleniyordu.
"Ne uyanması Chanyeol, çocuk televizyona dalmış be kimsesiz kalınca."
"Ne?!" Kocaman gözlerini daha da büyütüp koltuktan sıçradığında kıkırdadım. "Nasıl ya, benim miniğim tek başına mı kalmış?"
"Beşiğin içindeydi zaten, muhtemelen yeni uyanmıştı. Sen merak etme, benim oğlum başının çaresine bakar. Hiç olmadı ağlayarak uyandırırdı seni."
Dudaklarını büzerek gelip hala usanmadan parmağımı ağzına götürmeye çalışan, ama asla başarılı olamayan, Eun'un saçlarını okşarken bir elini de benim saçlarıma geçirip kendine doğru çekti, saçlarıma bir öpücük kondurdu. "Hoş geldin birtanem," Bana söyledikten sonra kafasını eğip bu sefer Eun'a doğru konuştu. "ve özür dilerim birtanem."
"Tut oğluşumu da ellerimi yıkayayım. Bu arada sana kocanın sürprizi var." Eun'u Chanyeol'un kollarına bıraktıktan sonra hızlıca merdivenleri çıkıp banyoya girdim. İşimi halledip aşağı indiğimde ağzı bir karış açık televizyona bakan Chanyeol'u görmem sırıtmama sebep olmuştu.
"Baekhyun... sen... sen-" Chanyeol'un sözlerini kesip bağırdım.
"Ben ünlü oldum!"
Bir süre düz bir şekilde yüzüne baktıktan sonra aynı anda ikimiz de kahkaha atmaya başladık. Chanyeol ayağa kalkıp yanıma geldi ve kollarını belime sardı. "Tebrik ederim minik bilim adamım."
Kafamı sakladığım göğsünden çekip yüzüne çevirdim ve neşeyle konuştum. "Yeni keşfettiğim gezegenin adına Chanbaek koyacağım!"
Evet, güneş sistemi dışında yeni bir gezegen keşfetmiştim. Aslında direkt ben keşfetmemiştim fakat keşfeden grup içerisindeydim ve ilk ben görmüştüm, bu yüzden haberlerde en ilk benim adım söyleniyordu, bu egomu tatmin etmek için yeter de artar bir sebepti bana göre.
Chanyeol tekrar kahkaha attığında dudağımı sarkıtıp kollarından sıyrıldım ve beşikteki Eun'un yanına gittim. "Minik oğluşum, baban çok aptal. Bu yüzden gezegenin adını Eun koyacağım. Sen daha çok hak ediyorsun bunu."
Chanyeol arkamdan gelip bir kez daha kollarını belime doladığında mırıldandı. "Bence boşver miniğim, bırak da gezegene bir başka Yunan Tanrısının adını koysunlar. Biz kendi aramızda Chanbaek gezegeni deriz ona."
Kolları arasında arkamı dönüp konuştum. "Yunan Tanrısı mı kaldı ya, değişik sayı dizisinden oluşan saçma bir isim koyacaklar yine. Neyse, bu Chanbaek gezegeni olsun, ben bir tane de oğlum için bulurum." Sanki çocuk oyuncağıymış gibi konuştuğumda ikimiz de kıkırdadık.
"O zaman," Chanyeol neşeyle şakıdığında ne diyeceğini adım gibi bildiğim için gözlerimi devirdim. "Bunu kutlamak için brokoli yapalım."
Ya ben geçen Broccoli'den birkaç bölüm okudum da benim liseli aptal çocuklarım ne çabuk bu kadar büyüyüp kendi yuvalarını kurdular ya aşırı duygusalım şu an 😭😭
Bu arada her bölümde zaman atlaya atlaya ilerliyorum Eunnie büyüsün azıcık, sürekli bebiş kalmasın 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ocean [bbh+pcy]
FanfictionBroccoli kitabının devamıdır. Arada mesajlaşırlar, arada paylaşım yaparlar, arada düz yazı olur... ama hep Chanyeol ve Baekhyun olur. 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚝: 𝚘𝚝𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚡 - 𝚙𝚛𝚊𝚐𝚎𝚛𝚜𝚝𝚛𝚊𝚜𝚜𝚎 •𝚓𝚊𝚗𝚞𝚊𝚛𝚢, 𝟸𝟶𝟷𝟾•