Selam brokolilerim şimdi sizden ufak bir şey isteyeceğim:
Bölüme başlamadan önce şimdiye kadar iki kitapta olan şeyleri bir gözden geçirin. Neler yaşadılar, birbirlerine neler söylediler, söylemeseler de neler hissettirdiler falan filan... Bundan sonraki okuyacağınız bölümlerde de bunları aklınızdan çıkarmayın. Tamam mı?Tamam o zaman, başlayalım. İyi okumalar 😙
❤️ imdo, baekhyunee, kimkai ve 8473 kişi daha beğendi
@oceanspcy: Sabah uyanıp işe gitmeyi reddeden bir brokoli
5436 Yorum
A: BEN O BROKOLİYİ YERİM YER
B: Neden bu kadar tatlı ben brokoli sevmem bile
↪️ @oceanspcy: lütfen hemen günah çıkarmak için kiliseye gider misin?C: Sen şanslı bir pisliksin Pcy her sabah bu görüntüyle uyanıyorsun 😭
↪️ @oceanspcy: aslında her sabah değilD: Başı mı ağrıyor başı? Kıyamam ):
E: Pcy oppa dm bakar mısın?
↪️ @oceanspcy: hayır
↪️ @f: Bunu Baek cevaplamadıysa bir şey bilmiyorum
↪️ @oceanspcy: (; @f- - -
Akşama doğru eve, evimize, giden yolda ilerlerken her şey gözüme güzel geliyordu. Ne güzel çiçekler vardı evimize giden yolda. Ağaçlar iki yandan eşlik ediyordu bize yol boyunca. Bulutlar hafif pembeleşmiş, geçen uçaklar da bir tablo gibi boyamıştı evimizin üzerindeki gökyüzünü.
Tamam şimdi diyeceksiniz bu neden bu kadar mutlu yine. Çünkü az önce okulun programı ayarlanmıştı ve benim çalıştığım laboratuvarın günleri değişmişti. Sonuç olarak artık tam bir gün Baekhyun ile birlikte geçirebilecektim. Tatil günlerimizin biri aynı güne denk geliyordu!
Eve vardığımda mutlulukla kapıyı açtım ve girmeden önce yan bahçedeki köpeğe selam verdim. Vahşice havlayıp zincirini zorlarken sırıtıyordum. Benden nefret ediyordu, yerim ya.
Yatak odamıza doğru giderken konuşma sesleri duydum. Başta rahatsız etmesem mi diye düşünsem de altı üstü kıyafetlerimi değiştirecektim, bu yüzden yavaşça araladım kapıyı. Baekhyun kafasını çevirip bana baktıktan sonra telefona geri döndü. "Pekala, ben tekrar gözden geçirip sizi ararım. Hoşça kalın."
Altıma eşofmanımı geçirirken onu inceliyordum ama dönüp bir bakmamıştı, telefonuyla ilgileniyordu. "Eve iş mi getiriyorsun sen?" diye sordum sahte bir sinirle.
"Hı?" derken şaşkınca kafasını kaldırdı. "Ah, şey, yok ya ufak bir iş sadece." Sonra telefonunu yatağa atıp yanıma gelerek yanağıma öpücük kondurdu. "Neden böyle erken geldin sen?"
"Canım istedi." dedim omuz silkerek. "İçerideyim ben." Sonra salona gidip koltuğa yayıldım. Erken gelmiştim ama yorgundum işte. Ben hep mi yorgundum ne?
Televizyonda saçma sapan kanalları gezerken bir on dakika sonra falan Baekhyun da geldi ve diğer koltuğa oturdu. "Telefonunu verir misin?" diye sordum. Neden istediğimi bile bilmiyordum gerçi. Bir iki fotoğraf çekerdim belki onun için.
"Şarjım yok. Kapanır şimdi." dediğinde kaşlarımı çattım. Çok da umursamayıp tekrar televizyona dönüp belgesel kanalında durdum. Seri katillerle ilgili bir belgesel vardı. "Tatil günlerim değişti." dedim televizyona bakmaya devam ederek. O kadar hevesliydim ama Baekhyun bir yüz vermemişti ki mutluluğumu paylaşayım. İnek. Tüm hevesimi kaçırmıştı işte.
"Ne güzel." dedi dalgınca telefonuna bakarak. Ya hani bunun şarjı yoktu?
Kenardaki yastıklardan birini suratına fırlattım. "Yalan söylemek yakışıyor mu hiç?"
"Ne yalanı be?" dedi şaşkınca kafasını kaldırırken. Gözlerimle telefonunu işaret ettiğimde bariz bir şekilde yanakları kızarmıştı. "Ben de şarja takacaktım zaten şimdi. Yüzde bir kalmış." diyerek ayaklandı.
O telefonunu şarja takarken bağırdım. "Tatil günümüz aynı gün artık."
"İkisi de mi?" diye sordu şaşkınca. Bir sevin sonra detayları sorarsın be adam.
"Hayır, bir tanesi." dediğimde başıyla onayladı. Kafasını tekrar telefona eğerken "Hangi gün?" diye sordu umursamazca.
"Derdin ne senin?" diye bağırdım. Yeterdi bu kadar saçmalık.
"Ne?" derken şaşkındı. Bravo Baekhyun, şaşkınlığa devam. Bir şey demeden kalkıp odaya gittim. İnsanın hevesini kaçırıyorsun da bari mutluymuş gibi davran be. Kapıyı kilitlerken kulaklıklarımı taktım. Durup dururken kavga etmenin manası yoktu. Bu yüzden en iyisi biraz görmezden gelmek diye düşündüm. Zaten pek de umursamazdı herhalde, telefonuyla pek meşguldü çünkü.
TiRippPpPpPPp
Nabersiniz ben biyoloji çalışacağım dilerseniz kafama sıkabilirsiniz (:
Ve sizi seviyorummMMMmMm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ocean [bbh+pcy]
FanfictionBroccoli kitabının devamıdır. Arada mesajlaşırlar, arada paylaşım yaparlar, arada düz yazı olur... ama hep Chanyeol ve Baekhyun olur. 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚝: 𝚘𝚝𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚡 - 𝚙𝚛𝚊𝚐𝚎𝚛𝚜𝚝𝚛𝚊𝚜𝚜𝚎 •𝚓𝚊𝚗𝚞𝚊𝚛𝚢, 𝟸𝟶𝟷𝟾•