Yorgunluktan gözlerimi açamıyorum ve Suho'nun sesi ilaç gibi geliyor seni yerim be
Bir de sıkılmayın diye Chen beyi katayım dedim. Birkaç kişi yan karakterleri özlediğini söylemişti <3456789
--
@chenchen:
PiştPişt pişt
@oceanspcy:
Ben kedi değilim Jongdae umarım biliyorsundur@chenchen:
HayırSiz benim kediciklerimsiniz 💖
@oceanspcy:
Pekala ne istiyorsun?@chenchen:
Hayır sadece nasıl olduğunu sormak ve konuşmak için yazdımKırdın kalbimi bak
@oceanspcy:
Yalan söyleme ya bir yıldır işin düşmeden yazmadın sen@chenchen:
Senin canın mı sıkkın bir şeye bakayım?Söyle babacık senin için döver seni üzenleri
@oceanspcy:
Bak artık sevgili yap JongdaeGerçekten
@chenchen:
Tamam kalbimi kırma kotanı doldurdunŞimdi gidip bana hediye seç
@oceanspcy:
Ne hediyesi?Sana neden hediye seçeyim ya?
@chenchen:
Doğum günü içinnnYarın Kyung'un doğum günü
Bana hediye almalısın
@oceanspcy:
Neden Kyung'a almıyorum?Sence de Kyungsoo'ya almam güzel bir fikir değil mi?
@chenchen:
DeğilOnu ben yetiştirdim ben büyüttüm
Ben hak ediyorum hediyeyi tamam mı? 😭
@oceanspcy:
Dae hadi git de Jongin seni sevsin biraz kendine gel@chenchen:
Sattı o beni sattıHep Sehun'la ilgileniyor bana bakmıyor
Yeni kankiş bulmam gerek sen yeni kankişim olsana
@oceanspcy:
Olmaz ben gidip sana hediye alacağım tamam mı?@chenchen:
İnanmadım ama inanmış gibi yapacağımBaekkie'me selam söyle onu seviyorum
@oceanspcy:
Tabii söylerim
—
Baekhyun'un son zamanlarda telefonuyla çok sık uğraştığı bir gerçekti. Aynı şekilde telefonunu bana vermekten çekindiği de öyle. Ne zaman telefonunu istesem bana vermesi birkaç dakikasını alıyordu. Ama benim yanımdayken genelde telefonunu başka bir odaya bırakıp benimle daha çok ilgilenmeye çalıştığını da görebiliyordum.
Daha önce birkaç kez ne yaptığını sorsam da işle ilgili olduğunu söyleyerek beni geçiştirmişti her seferinde. Telefonunu kurcalayacak değildim ama içimde bir taraf bunu deli gibi istiyordu. Ve aman be, bu taraf fena baskındı son günlerde.
Baekhyun'a daha önce kimseye güvenmediğimden daha fazla güveniyordum ama her insanın da bir sınırı vardı, öyle değil mi? Meraktan çatlayacaktım ve bir gün ölümü bulacaklardı, az kalmıştı.
Yanımda oturan Baekhyun nihayet telefonunu bıraktığında "Daldın gittin yine?" diyerek takıldı bana. İçimde bir taraf -yine çok baskındı bu taraf- ona soğuk davranmayı çok fena istiyordu. Ama dediğim gibi benimle ilgilenmek için elinden geleni yaptığını görebiliyordum ve durup dururken soğuk davranmam gerçekten çocukça olurdu.
Cevap vermeden gülümseyerek kafamı iki yana salladım. Bana karşı davranışlarında ufacık bir değişim bile olmadığı halde sanki çok şey değişmiş gibi hissediyor ve eski halimizi özlüyordum. Aslına bakarsanız Baekhyun'dan çok ben değişmiştim. Onunla konuşurken kendimi kasıyordum ve bu çok sinir bozucu olsa da elimden bir şey gelmiyordu. Benden bir şey sakladığını düşünüyordum ve ona karşı rahat olamıyordum. Tanrım, ne saklıyordu benden ya?!
"Baekhyun?" diye seslendim dayanamayarak. Neredeyse bir haftadır susuyordum ama artık yeterdi. Ben cidden sabırsız bir insandım. Hmlayarak beni onayladığında devam ettim. "Bana güveniyorsun, öyle değil mi?"
Kaşları çatıldı. "Neden yine saçma sorulara başladık? Bunun cevabını zaten biliyorsun Yeol."
İç çektim. "Öyleyse... benden asla bir şey saklamazsın, değil mi? Bana karşı daima dürüst olursun."
"Elbette öyle." derken bir salise bile tereddüt etmemişti, düşünmemişti bile. Onun için cevap netti. Bana güveniyordu, benden bir şey saklamıyordu. "Bebeğim bir sıkıntı mı var?" İlgiyle sorarken tek elini yüzüme getirip parmaklarıyla okşamaya başladığında kafamı eline doğru yasladım. Yavaşça kafamı iki yana sallayıp kollarımı bedenine doladım ve minik brokolimi göğsüme yasladım.
"Hep burada kalsan keşke."
"Saçmalama Yeol. Tuvaletim gelir." dediğinde kahkaha attım.
"Sen aptalsın."
Kafasını göğsümden çekmeyerek yukarı doğru çevirip gözlerime baktı. "Sana şarkı söylememi ister misin?"
Ne zaman üzgün, kızgın, stresli ya da olumsuz her hangi bir ruhhalinde olsam sesiyle sakinleşirdim ve bunu çok iyi biliyordu. Sadece kafamı sallamakla yetinip gözlerimi kapattığımda kulağıma meleksi sesi doldu. Tek sıkıntı söylediği şarkının saçma sapan -Baekhyun'a göre değildi- bir animenin şarkısı olmasıydı.
Cidden, neden iki dakika ciddi kalamıyordu? Birkaç dakika önce içim sıkılırken şimdi kahkahalarla söylediği saçma şarkıya gülüyordum ve dünyanın en şanslı insanı olduğumu düşünüyordum.
Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ocean [bbh+pcy]
FanficBroccoli kitabının devamıdır. Arada mesajlaşırlar, arada paylaşım yaparlar, arada düz yazı olur... ama hep Chanyeol ve Baekhyun olur. 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚝: 𝚘𝚝𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚡 - 𝚙𝚛𝚊𝚐𝚎𝚛𝚜𝚝𝚛𝚊𝚜𝚜𝚎 •𝚓𝚊𝚗𝚞𝚊𝚛𝚢, 𝟸𝟶𝟷𝟾•