O-46

1.1K 127 113
                                    

❤️ oohsehun, chenchen ve 22827 kişi daha beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️ oohsehun, chenchen ve 22827 kişi daha beğendi

@baekhyunee: Bedavadan alışveriş yapma taktikleri

10282 Yorum

A: Lan siz baba oğul alışverişe mi çıktınız yerim ki

B: Baekkie sen nasıl baba olabilirsin ya sen kendin bebeksin 😭

C: Eun'a talibim

D: BU ŞEY ÇOK TATLI LAAANNNN

E: Bizim dükkana da gelinsene bedavadan dükkanın tapusunu bile veririm
↪️ @baekhyunee: adresi ver sen bi bakayım
↪️ @e: yuh cevap verdi fkemvoemkvekvkrnvken

- - -

@baekhyunee:
Channniieee

Pudingde Eun'un alerjisinin olduğu şeyden var mı?

@oceanspcy:
Bilmem ki oku içindekiler kısmını

  @baekhyunee:
Çok fazla şey yazıyor

Gidip çalışana sorayım bari

@oceanspcy:
Sen bu üşengeçlikle nasıl yaşıyorsun ya

  @baekhyunee:
Yokmuş tamam

Bu arada hangi marka peynir yiyoruz biz

@oceanspcy:
Baek evde yeteri kadar şey var gel işte ya ben yaparım alışverişi

Neden ben yapacağım diye tutturduysan 🤦🏼‍♀️

@baekhyunee:
Olmaz Channie sen hastasın

Bugün sana biz bakacağız

Eun'un seçtiği bir taneden aldım umarım güzeldir tadı

@oceanspcy:
Miniğim altı üstü grip oldum abartmasana

Bana sen ve oğlum yetersiniz gelin ve bana sevgi gösterin hemen iyileşirim ben

@baekhyunee:
Tamam bitti işimiz geliyoruz

Minik bebeğim hasta olmuş burnu kıpkırmızı heraldeki abartacağım

Biz gelene kadar güzelce dinlen koca ayıcığım 😙

- - -

Uzandığım koltukta izlediğim belgesel iyice sıkıcılaşmaya başladığında seslice oflayıp başımı arkaya attım. Tam karşımda bulunan kapalı kapının ardından gelen sesler her geçen saniye beni daha da meraklandırıyordu fakat koltuktan kalkmaya yeltendiğimde Baekhyun direkt beni geri yatırıyor ve yarım saat nutuk çekiyordu. Gerçi kaşları çatık, bana bağırırken ultra sevimli görünüyordu fakat yine de nutuklarını pek dinleyesim yoktu.

Birkaç dakika daha belgeseli izlemeye çalışıp kendime eziyet ettikten sonra mutfak kapısının açılmasıyla tüm dikkatimi oraya çevirdim. Birkaç saat önce Eun ve Baekhyun bana yemek hazırlamak için içeriye girmişlerdi ama ne yemek kokuları geliyordu ne de beni içeriye alıyorlardı.

"Babaaa," Eun a'ları uzatarak koşarken sesinin titremesi kendine komik gelmiş olacak, durup kendi kendine kıkırdadıktan sonra yeniden koşup kucağıma atladı. Minik oğlumu kucağıma yerleştirirken ben de sırıtıyordum.

"Ne oldu bakalım minik fasulye?"

"Baba kırdı."

Kaşlarım çatılırken sanki cevap verebilecekmiş gibi merakla sordum. "Baba neyi kırdı?"

Ben henüz sormuştum ki mutfak kapısı yeniden açıldı ve her tarafı un olmuş, saçları birbirine girmiş, sevimlilik sınırlarını zorlayan minik bir adam fırladı içeriden. "Sen beni babana mı ispiyonluyorsun?"

Baekhyun çatık kaşlarıyla sorarken Eun cıvıldayarak gülmeye başlamıştı. Baekhyun, Eun'u tuttuğu gibi kaldırıp kollarında uzandırırken karnını ısırmaya başlamıştı ve Eun çığlıklar atarak gülüyordu.

Arkama yaslanmış iki manyağı izlerken gülerek sordum. "Neyi kırdın Baek?"

Baekhyun, Eun'la uğraşmayı kesip onu yere bırakırken gözlerini irileştirdi. "Kırmadım hiçbir şeyi."

Kıkırdarken ayaklarımı yere indirdiğimde Baekhyun itiraz etmeye kalkışsa da eğilip dudaklarına ufak bir öpücük bıraktığımda susmuştu. Tabii bu sessizliği üç saniye sürmüştü zira ben mutfağa doğru ilerlerken Eun'u kucaklamış söylenerek arkamdan geliyordu.

"Sana yerinde oturmanı söyledim Yeol, neden beni dinlemiyorsun? Tamam, yemekleri sen yapıyorsun ama bu konuda düşündüğün kadar beceriksiz değilim. Biraz bu konuda bana güvenmelisin. Değil mi Eun, yaptığım yemekleri seviyorsun, değil mi? Söyle babaya."

Baekhyun bıraksam önümüzdeki birkaç yüzyıl daha söylenmeye devam edebilecekmiş gibi hiç durmadan konuşurken ağzımdan kaçan şaşkınlık nidasıyla susmuştu. Mutfağa girdiğim anda girmemeyi dilemiştim çünkü görüntü hayatımda izlediğim tüm korku filmlerinden daha beterdi. "Baek, bunu nasıl başardın?"

Baekhyun ensesini kaşırken gergince güldü. "Dağınık çalışıyor olabilirim ama yemeklerimin tadı oldukça iyi oluyor, Yeol."

"El blenderını mı kırdın?" Şaşkınca sorarken mutfağa tamamen girmiş ve tezgahın üzerindeki kırık blendrı elime almıştım. Her tarafa yağ, salça, süt ve daha bir çok şey sıçramıştı. Bir taraf da olduğu gibi hamura bulanmıştı.

"Blender da mı kırılmış?" Baekhyun şaşkınlıkla sorduğunda kahkaha attım. "Başka neyi kırdın tanrı aşkına?"

Baekhyun elimdeki kırık blenderı incelemeyi bırakıp kaşlarını çattıktan sonra Eun'u yere bırakıp beni kapıya doğru itelemeye başladı. "Gidip uzan seni aptal ayıcık. Oğlum ve beni yalnız bırak, tamam mı?"

"Baekhyun, tamam değil." Eun bir şeyleri yere düşürdüğünde Baekhyun onunla ilgilenmek için döndüğünde kapıya yaslandım. "Hadi dışarıdan pizza söyleyelim ve sen de oğlumuzla mutfağı temizle, tamam mı?" Baekhyun, Eun'u kafasına düşürdüğü plastik kaptan kurtardığında Eun koşarak yanıma gelmişti ve ben de kucaklamıştım.

"Ama o kadar uğraştık." Çaresizce konuştuğunda fırına ve ocağa göz attım.

"Henüz yemeğe dair hiçbir şey yok ama ortalıkta?"

Baekhyun kaşlarını çattı. "Bizi yalnız bıraksaydın olacaktı!"

"Seninle daha sonra mutfak konusunda çalışırız, tamam mı? Şimdi sadece pizza söyleyelim." Yumuşak bir sesle konuştuğumda Baekhyun son kez mutfağa bakmış ve çaresizce ev telefonuna doğru ilerlemeye başlamıştı.





Selaaammm kalmaktan korktuğum derslerimi en iyi derslerim haline getirip hocaları şoka uğratıp geldim kckekfdklfdlfl

Nasılsınız neler yapıyorsunuz sizi fena özledim bol bol yorum atın da konuşalım ya 😭

Ve son olarak büyük ihtimalle finale 4 ya da 5 bölüm kaldı, haber vereyim dedim, aniden şey olmasın 🌸

ocean [bbh+pcy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin