O-50

1.1K 122 163
                                    

Nabersiniiizzzzzzz?
Ben bu tombikleri nedense çok özlemişim gereksiz samimi bir sahne yazdım size ckmekcmevkdk

Hadi iyi okumalar öptüm 😙😙😙😙😙😙😙
——-

Koltukta uzanmış tavanı seyrederek acaba duvarları farklı bir renge mi boyasak diye düşünürken yanıma kıvrılan minik bedenle gülümseyerek ona döndüm. Tek kolumu başının altından geçirip diğeriyle bedenini kendime çekerek hafifçe sarıldığımda kafasını boynuma sürtmüştü. "Eun nerede?"

Kafasını boynumdan çekip gözlerime bakarak konuştu. "Zorlu bir tuvalet macerasından sonra yorgun düşüp uyudu."

"Çocuğu ne zaman tuvalete götürsen uyutup geliyorsun Baek." Kahkaha atarken söylediğim kaşlarını çattı. Görüntü çok sevimli olduğu için eğilip burnuna öpücük kondurduğumda kafasını iki yana sallayarak uzaklaştırdı beni.

"Kokumu alır almaz mayışması benim suçum olamaz."

"Tuvaletten çıkınca sarılman senin suçun ama?" Tekrar kahkaha atmamak için yanağımı dişliyordum ama Baekhyun gülmeye başladığında ben de katıldım ona.

"Tuvalet sonra tebrik sarılması diye bir şey var Yeol."

"Pekala, dünyanın en mantıklı sohbetini burada keselim bence." derken hala gülmeye devame diyorduk.

Bir süre birlikte boş boş uzandıktan sonra Baekhyun sessizliği bozdu. "Canım sıkıldı, hadi telefonunu çıkar da Instagram'dan sana yavşayanlara sövelim."

Ben bir kez daha kahkaha atmaya başladığımda göğsüme yumruk atmıştı ama kendimi durduramıyordum. "Sessiz olsana, çocuk uyuyor."

"Doğru, meydan muharebesinden çıkmıştı değil mi?" Kafamı geriye atıp gülmeye devam ederken Baekhyun boynumu ısırınca hızla geri indirdim kafamı ve boynumu sakladım.

"Hadi çırkar telefonunu."

"Bulaşma millete, deli." dediğimde hafifçe doğrulup elini eşofmanımın ceplerine sokmaya başladığında huylanıp kaçmaya çalıştım. "Baekhyun herkes evli olduğumu biliyor zaten, manyak mısın?"

"Ama sıkıldım." dudağını büzerek söylediğinde gözlerimi devirdim.

"Sıkılınca millete mi sövüyorsun sen?"

"Evet." Neredeyse üzerime çıkmış kocamı belinden tutup kendime doğru çekerek kafamı omzuna gömüp gülmeye başladım. Bazen gerçekten kafayı yiyordu.

"İş yerindekiler bana soğuk nevale diyor ama şu halimi görseler gözleri yaşarır. İki saniye gülmeden duramıyorum seninle."

"Git iş yerindekilerine gül de gözlerini oyayım onların." Baekhyun söylediğinde hafifçe doğrulup sırtımı koltuğun kol koyma yerine yaslamıştım ve Baekhyun da ayaklarını yandan sarkıtıp tam olarak kucağıma oturmuştu.

"Beş yıldır evliyiz, neden hala seni bu kadar çok seviyorum anlamıyorum." dediğimde kolumu ısırmıştı.

"Çünkü ben Park Baekhyun'um."

"Park Baekhyun," Bana sarılmaya devam ederek mırıldandı. "Sarıldığınız herkesin uykusunu getirme gücünüz var sanırım."

ocean [bbh+pcy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin