O-19

1.2K 148 224
                                    

Size son bir uyarı: buraya kadar gayet minnoş minnoş ilerlettiğim hikayeyi aniden angst yapacak değilim. Öyle bir saçmalık olmayacak. Arada ekşınlar katsam da sırf gülmek için okuyan kişiler var bu kitabı (yerüm onları muah) ve onları üzecek değilim. Korkmayın artık angst olacak diye. Olacak olsa baştan uyarırdım zaten.

-

@baekhyunee:
Chanyeeeooollllll

Çıldıracağım öldün mü diye korkmaya başladım artık

Bir insan bu kadar uyur mu lan 24 saat olacak

Brokolim arıyor
Brokolim kişisinden cevapsız çağrı (32)

@baekhyunee:
Kapıyı kıracağım bak ciddiyim

Şu kapıyı bir aç o anahtarı kıçına sokacağım senin

Ve emin ol zevk falan da almayacaksın

Brokolim arıyor
Brokolim kişisinden cevapsız çağrı (33)

@baekhyunee:
Ya girme desen girmezdim neden kapıyı kilitliyorsun ki?????

Gece de koltukta yattım zaten ):

Vicdansız

@oceanspcy:
Ben miyim be vicdansız?

Hem kapıyı tekmelemeyi bırak uyandım

@baekhyunee:
SONUNDA

ÖLDÜN SANDIM KORKUDAN GİDECEKTİM

Kapıyı aç artık bebeğim

@oceanspcy:
Açmıyorum git salonda takıl

@baekhyunee:
Kaç saattir bir şey yemiyorsun çık da bir şeyler ye hiç değilse

Hem ilk ortak tatil günümüzü bana tirip atarak mı geçireceksin? ):

@oceanspcy:
Aynen öyle yapacağım

Aç değilim ben

@baekhyunee:
Channie hadi ama

Gel de affettireyim kendimi olmuyor böyle

Uzatma işte bebeğim

---

Oflayıp yataktan kalktım. Şerefsiz adam iki saniyede yumuşatıyordu beni. Gerçi bu kadar uzatmayı da düşünmüyordum ama uyuyakalmış olduğum için oldukça uzun süredir odamda kilitli duruyordum. Titreyen telefon ve tekmelenen kapı sesiyle uyanınca da sinirlenip açmamıştım kapıyı. Ama buraya kadardı.

Kapıyı açtıktan sonra yüzüne bakmadan dolaba yöneldim. Dün banyo yapmadan uyumuştum ve onca saat uyuyunca da terlemiştim. Bir banyo iyi olurdu.

Dolaptan temiz çamaşırlar çıkarırken göz ucuyla Baekhyun'un odanın anahtarını çıkardığını gördüm. Anahtarı cebine attıktan sonra bana yaklaşıp arkadan sarıldı. "Özür dilerim bebeğim. Sadece biraz işim vardı ve seninle ilgilenemedim."

Kollarının arasından çıkıp çamaşırları elime aldım. "Eğer rahatsız oluyorsan ayarlarım tatil günümü başka güne alırım Baek."

"Saçmalamasana! Biliyorsun öyle bir şey olmadığını. Tabii ki çok mutlu oldum. Ne zamandır bunu istiyorduk zaten."

"Yaa, çok güzel belli ettin mutluluğunu." dedikten sonra odadan çıkıp banyoya ilerlemeye başladım. Baekhyun koşup benden önce yetişti banyo kapısına ve önünde durdu. Kafasını kaldırmış yavru köpek bakışları atıyordu. "Affet beni."

Elimdeki kıyafetleri yüzüne fırlattım. "Şerefsiz."

Kıkırdadığında istemsizce gülümsemiş ama hemen geri ciddileştim. "Çok sevimliyim değil mi? Kıyamıyorsun bana." Gözlerini kocaman açmış hafif kızarmış yanaklarıyla... kesinlikle sevimliydi.

"Ne sevimlisi ya. Çekil şuradan, banyo yapacağım."

"Evet, bana katılabilirsin." derken banyoya girmiş soyunmaya başlamıştı bile.

Kahkahama engel olamadım. "Birlikte yapmıyoruz."

"Yeniden mi sevimlilik istiyorsun?" derken dudaklarını sarkıtmıştı.

"Hassas noktamdan vurmasana!" dediğimde sevimlice gülüp üzerindeki son parçayı da sepete atıp kabine girdiğinde ben de tişörtümü çıkarmaya başladım. Neden hep bu küçük şeytan brokoli kazanıyordu ki ya?



Kendi koyduğu kurallara uymayan saçam sapan biriyim ama çok bölüm atasım var çünkü siz çok tatlısınız 😭💖

Taslaklardaki bölümler bitince ne yapacağım inanın bilmiyorum ama şimdilik erteleyeceğim bu sorunları çünkü çok yorgunum ölüyorum ay 😭

ocean [bbh+pcy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin