[01] ~Σταμάτα να λες ψέματα~

8.3K 403 552
                                    

|How To Forget|

|YOU|

--------------

61 days before...

«Εμίλια!», φώναξε ο πατέρας μου όταν μπήκε στο σπίτι και κατευθύνθηκε προς το μικρό μας κουζινάκι.

«Εδώ είμαι μπαμπακα.»,είπα και εμφανίστηκα μπροστά του.

«Η μάνα σου που είναι;», ρώτησε εκείνος χωρίς να με κοιτάξει, ανοίγοντας το ψυγείο.

«Είπε ότι θα πήγαινε σούπερ μάρκετ.» του εξήγησα και γέλασε ειρωνικά.

«Ααα ώστε έτσι...Καλά λοιπόν.Μολις έρθει,πες της ότι πήγα μία βόλτα.» είπε καθώς έκλεισε την πόρτα του ψυγείου και κατευθύνθηκε προς την εξώπορτα.

Δεν γύρισε καν να με κοιτάξει. Άλλωστε ποιος θα κοίταγε και μένα,ένα μικρό κοριτσάκι ήμουν.

Βγήκε έξω και έκλεισε την πόρτα τόσο δυνατά, που πετάχτηκα στον αέρα.

Ξεφυσιξα κλείνοντας για λίγη ώρα τα μάτια μου και ύστερα, κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο μου, συνεχίζοντας τις ασκήσεις για το σχολείο.

{....}

Οι ώρες περνούσαν και άρχισα να πεινάω.

Από το πρωί,δεν είχα φάει τίποτα,παρά μόνο λίγο ψωμί με το λίγο γάλα που μου είχε φτιάξει η μητέρα μου για πρωινό.

Άνοιξα το ψυγείο,όταν η πόρτα άνοιξε διάπλατα και κάνοντας με να κλείσω γρήγορα το ψυγείο.

«Ναι ναι,θα σε κλείσω τώρα...Τα λέμε το βραδάκι.» ψελλισε η μητέρα μου, κλείνοντας την πόρτα και πηγαίνοντας προς τον καναπέ.

Μόλις η ματιά της έπεσε πάνω μου,χαμογέλασε ειρωνικά.

«Τι ψάχνεις στο ψυγείο;», ρώτησε καχύποπτα και με πλησίασε, κλείνοντας το τηλέφωνο.

«Λίγο νερό ήθελα.»ψεύδομαι και πριν προλάβω να φύγω,το χέρι της προσγειώθηκε στο μάγουλο μου.

«Αυτό για να μάθεις να μην λες ψέματα σε εμένα.»είπε και με έσπρωξε,με αποτέλεσμα να πέσω πάνω στον τοίχο.

«Που είναι ο πατέρας σου;» ρωτησε πάλι, κοιτάζοντας το ρολόι,δίπλα από το ψυγείο και ενα συναίσθημα φόβου με κατέβαλλε.

«Μίλα μυξιαρικο,που είναι ο πατέρας σου!» φώναξε και πήρα μια βαθιά ανάσα.

«Μου είπε να σου πω ότι πήγε μία βόλτα.» ψέλλισα και με αγριοκοίταξε.

Πως Να Ξεχάσεις {HTF}|✓Where stories live. Discover now