| How To Forget |
| My friends |
35 days before...(after 3 years)
«Γυρισα!»φώναξα ανοίγοντας την πόρτα του εγκαταλελειμμένου κτηρίου όπου ζούμε εδώ και τρία χρόνια όλοι μαζί.
Προς έκπληξη μου, είδα μόνο την Μαρία και την Φανή να κάθονται και να είναι κολλημένες στο κινητό.
«Που πήγαν όλοι;» ρώτησα και η Φανή γέλασε.
«Η Αγγελική με την παρέα της πήγαν σε ένα κλαμπ εδώ κοντά.» είπε και την πλησίασα.
«Οι υπόλοιποι;» ρώτησα και η Μαρία ξεροκαταπιε.
«Ο Γρηγόρης με την Ελένη είναι στο δωμάτιο τους και ο Λεωνίδας βγήκε μια βόλτα.» είπε ξανά και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα και πίνοντας λίγο νερό.
Με τον Αχιλλέα υποτίθεται πως είμαστε ακόμη μαζί...
Και ενώ υποτίθεται ότι πρέπει να κάνουμε σαν ζευγάρι, κάνει με την Μαριτίνα σαν ζευγάρι!
Φιλιούνται μπροστά σε όλους,όλη μέρα είναι κλεισμένοι στο δωμάτιο του Αχιλλέα και κάθε νύχτα ακούγονται αναστεναγμοί.
Και όλο αυτό με πειράζει, γιατί ενώ όλοι ξέρουν ότι τα "έχουμε", εκείνος πηγαίνει συνέχεια μαζί της και κάνοντας τους άλλους, να κάνουν παράξενες ερωτήσεις.
Ξάφνου,είδα να κατεβαίνει ο Αχιλλέας τις σκάλες και να μπαίνει μέσα στην κουζίνα.
«Εμίλια θέλω να μιλήσουμε...» είπε και με τράβηξε από το μπράτσο μεχρι το δωμάτιο μου και κλείνοντας την πόρτα πίσω μας.
«Που ήσουν;»ρώτησε με θυμό και γέλασα ειρωνικά.
«Ποιο είναι το προβλήμα σου, Αχιλλέα;!» ρώτησα και με έπιασε από τον καρπό.
«Ποιο είναι το προβλήμα μου;! Που θέλω να δω που ήσουν τόση ώρα;» είπε κάνοντας ένα βήμα πίσω.
«Έψαχνα να βρω κάτι για να ασχολούμαι τώρα τον χειμώνα.» είπα και γύρισε να με κοιτάξει.
«Θα δουλέψεις;» ρώτησε γελώντας και τον κοίταξα περίεργα.
Τι υπονοεί;!
«Μπορεί..» ψιθύρισα και με κοίταξε, με τα χαρακτηριστικά του προσώπου του να έχουν σκληρύνει.
YOU ARE READING
Πως Να Ξεχάσεις {HTF}|✓
Romance"Φοβαμαι..."ψιθύρισε και την αγκάλιασα πιο σφιχτά. "Είμαι εγώ τώρα.Είμαι εδώ μαζί σου..." |How To Forget| *Warning* Η πρωταγωνίστρια ίσως σας εκνευρίσει- υπερβολικά πολύ- και ίσως ερωτευτείτε τον πρωταγωνιστή. Ελπίζω να μην βγήκε και τόσο κλισέ...