{Ορφέα pov...}
Τα βήματα μου έγιναν γρήγορα και το σατανικό χαμόγελο μου, τρόμαζε τους πάντες.
Έτσι είναι όταν έχεις την τύχη να δουλεύεις για τον πρώην άντρα την "θείας" σου.
Στάθηκα στην πόρτα του γραφείου του με το χαμόγελο στα χείλη.
Έτσι και δεν δεχτεί την συμφωνία που του ετοιμάζω, θα μείνει και αυτός αλλά και η κορούλα του στον δρόμο.
Και μετά θα δούμε πως θα κάνει ο καημένος ο Αχιλλέας όταν διαπιστώσει ότι τα χρήματα του πολυαγαπημένου του πατέρα έχουν περάσει στον έλεγχο του εχθρού του και της πολυαγαπημένης του αδερφής.
Την χτύπησα και μόλις άκουσα την φωνή του, άνοιξα την πόρτα και πέρασα με γρήγορα βήματα μέσα, κλείνοντας την πίσω.
«Ορφέα σε τι οφείλω την τιμή;» ρώτησε εκείνος κοιτάζοντας με ενώ κάθησα στην καρέκλα, απέναντι του.
«Απλώς... Ήρθα για να κλείσουμε μια συμφωνία.» ψέλλισα και εκείνος έμεινε να με κοιτάζει με ανασηκωμένο φρύδι. «Μια συμφωνία;» ρώτησε και εγνευσα καταφατικά.
«Μια συμφωνία που πίστεψε με, θα οφελήσει και τους δύο.» εκείνος ξεροβηξε και ένωσε τα χέρια του, κοιτάζοντας με σοβαρά. «Για να ακούσω...»
«Η συμφωνία έχει ως εξής... Ή θα παντρευτώ με την Εμίλια και η εταιρεία θα περάσει στα χέρια μου–» τα μάτια του γουρλωσαν στην στιγμή. «Η εταιρεία να περάσει στα χέρια σου;! Για ποιον λόγο;»
«Ως σύζυγος της κόρης σου και για μην σου κάνω τα πράγματα δύσκολα και σε αφήσω στον δρόμο και εσένα αλλά και εκείνη. Μην ξεχνάς ότι μπορώ να χρεοκοπήσω την εταιρεία μέχρι να πεις κύμινο.» είπα και με αυτό, ξεροκαταπιε. «Πες ότι το κάνω, ότι σε αφήνω να αναλάβεις την εταιρεία μετά τον γάμο σου με την κόρη μου, εγώ τι θα κερδίσω;»
«Θυμάσαι κάποτε, όταν ακόμα τα είχες με την Ειρήνη Ασημοπουλου;» τα χέρια του άρχισαν να ιδρώνουν και ακούγοντας το όνομα της θείας μου, ταράχτηκε. «Τότε που κλέψατε τα λεφτά του αδελφού της, ίσως;» άρχισε να λύνει την γραβάτα του, κοιτάζοντας με με μισάνοιχτα μάτια.
«Αν πεις ναι, δεν θα πω σε κανέναν ότι τα λεφτά που έχτισες την εταιρεία σου είναι κλεμμένα.» ψέλλισα και εκείνος έμεινε να με κοιτάζει. «Και αν αρνηθώ;» ρώτησε και χαχάνισα.
«Θυμάσαι μετά τον θάνατο του αδερφού της πρώην γυναίκας σου; Τότε που αναλάβατε την κηδεμονία των παιδιών του;» ρώτησα και εκείνος χλωμιασε.
DU LIEST GERADE
Πως Να Ξεχάσεις {HTF}|✓
Romantik"Φοβαμαι..."ψιθύρισε και την αγκάλιασα πιο σφιχτά. "Είμαι εγώ τώρα.Είμαι εδώ μαζί σου..." |How To Forget| *Warning* Η πρωταγωνίστρια ίσως σας εκνευρίσει- υπερβολικά πολύ- και ίσως ερωτευτείτε τον πρωταγωνιστή. Ελπίζω να μην βγήκε και τόσο κλισέ...