| How To Forget |
| yourself |
26 days before...
«Θα περάσω το απόγευμα να σε δω.» είπε η Ελένη και ξεφυσιξα.
«Καλααα. Θα σου στείλω την διεύθυνση...» είπα και τερμάτισα την κλήση.
Με τους μόνους που κράτησα επαφή είναι με την Ελένη η οποία δεν μένει πλέον μαζί με τον Γρηγόρη, διότι μου είπε ότι κάτι προέκυψε με τους δικούς της και θα μένει μαζί τους.
Πήρα μια βαθιά ανάσα και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο του Ορφέα.
Εκείνος, ήταν στο κρεβάτι με το λάπτοπ του και κάτι έγραφε σε ένα τετράδιο.
«Τι κάνει ο πράκτορας 007;» ρώτησα γελώντας, ενώ έκλεισα την πόρτα πίσω μου και κατευθύνθηκα προς το κρεβάτι.
«Βρήκα πολλές πληροφορίες για τον πατέρα σου.» είπε εκείνος και βολεύτηκα απέναντι του στο κρεβάτι.
«Όπως;» ρώτησα και πήρε μια βαθιά ανάσα.
«Ο Δημήτριος Αργυρόπουλος ήταν ο διάδοχος της εταιρείας με τα καλλυντικά και τις κρέμες που είχε ο πατέρας του, Αντώνιος Αργυρόπουλος. Είχε έναν αποτυχημένο γάμο που κράτησε πέντε χρόνια, με την νεαρή τότε Ειρήνη Ασημοπουλου.» είπε και θυμηθηκα την διευθύντρια του ιδρύματος μας.
«Δ-δηλαδη μου λες ο-οτι ο πατέρας μου ήταν παντρεμένος με εκείνη την γυναίκα;» ρώτησα ενώ σηκωθηκα όρθια και άρχισα να περιφέρομαι στο χώρο.
«Εμίλια μου, τι συμβαίνει;» ρώτησε πλησιάζοντας με και γύρισα να τον κοιτάξω.
«Η γυναίκα που παντρεύτηκε ο πατέρας μου, ήταν η διευθύντρια του ιδρύματος όπου με έδωσε η μάνα μου. Γαμωτο!» φώναξα ενώ τα μάτια μου βούρκωσαν.
Πώς τόλμησε η μητέρα μου να με δώσει σε αυτή την γυναίκα;
Και εκείνη να μου φέρεται λες και ήμουν ένας εγκληματίας.
Με χτυπούσε, με χτυπούσε πολύ.
Εκείνος με πλησίασε και με πήρε στην αγκαλιά του.
«Θα περάσει ψυχή μου..» ψιθύρισε και απομακρύνθηκε ελάχιστα για να μου σκουπίσει τα μάτια.
CZYTASZ
Πως Να Ξεχάσεις {HTF}|✓
Romans"Φοβαμαι..."ψιθύρισε και την αγκάλιασα πιο σφιχτά. "Είμαι εγώ τώρα.Είμαι εδώ μαζί σου..." |How To Forget| *Warning* Η πρωταγωνίστρια ίσως σας εκνευρίσει- υπερβολικά πολύ- και ίσως ερωτευτείτε τον πρωταγωνιστή. Ελπίζω να μην βγήκε και τόσο κλισέ...