[10]~ Κάνε λίγη υπομονή... ~

2.4K 253 292
                                    

| How To Forget |

| Me |

33 days before...

Μετά από περίπου μισή ώρα, είχαμε φτάσει στο σπίτι του.

«Μην βγεις ακόμη...» ψέλλισε και βγήκε από το αυτοκίνητο κάνοντας το γύρω του αυτοκινήτου και ανοίγοντας την πόρτα μου.

«Πάνω είναι οι γονείς μου οπότε θα κάνουμε ησυχία, εντάξει;» ρώτησε και εγνευσα καταφατικά.

Ξεκλείδωσε όσο πιο ήσυχα μπορούσε και με έπιασε από το χέρι.

Μπήκαμε μέσα και μου ενεψε να τον ακολουθήσω μέχρι τον πάνω όροφο.

Μπήκαμε στο δωμάτιο και έκλεισε την πόρτα.

«Ουφφ ευτυχώς δεν μας κατάλαβαν.» ψιθύρισε και έκατσα στο κρεβάτι, κλείνοντας τα μάτια μου.

Επιτέλους καθαρό κρεβάτι...

«Νυστάζεις;» ρώτησε εκείνος, βγάζοντας τα παπούτσια του και με πλησίασε.

«Απλά, μου έλειψε ένα καθαρό κρεβάτι.» παραδέχτηκα και έμεινε να με κοιτάει περίεργα.

«Μεγάλωσα στο ίδρυμα, από τα δέκα μου.» είπα και μου έπιασε το χέρι.

«Δ-δεν το ήξερα..» παραδέχτηκε και ξεφυσιξα.

«Έμπλεξα με μια παρέα παιδιών και ερωτεύτηκα τον αρχηγό τους. Εκείνος τότε, είχε την ιδέα να το σκάσουμε από το ίδρυμα διότι οι κύριες εκεί, ασκούσαν βία.» είπα και του έδειξα τις μελανιές στο πόδι μου.

«Αφού το σκάσαμε με τα λεφτά από το ίδρυμα, κατευθυνθήκαμε λίγο πιο έξω από την πόλη όπου υπήρχε ένα εγκαταλελειμμένο κτήριο.Ειχε πολλά δωμάτια αλλά τα έπιπλα ήταν κατεστραμμένα. Μέχρι χτες κοιμόμουν σε ένα χαλασμένο κρεβάτι.» ψέλλισα και άπλωσε τα χέρια του για να τον αγκαλιάσω.

«Αγάπη μου... Είσαι πολύ δυνατή.» ψιθύρισε και ενεψα καταφατικά.

Ο Αχιλλέας άμα μάθει ότι κοιμήθηκα σε σπίτι άλλου, θα γίνει Τούρκος και θα με χτυπήσει.

Αλλά αυτή την στιγμή δεν με νοιάζει τίποτα.

Εκείνος με έβαλε να ξαπλώσω στο κρεβάτι και κατευθύνθηκε προς την ντουλάπα.

Πως Να Ξεχάσεις {HTF}|✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang