5.fejezet

3.2K 214 5
                                    

- Ki maga? - Félek.

- Ön bizonyára Kathrin Syrum, Daemon Syrum lánya, akinek különleges képességei vannak.

- Még most sem tudom pontosan. Ki maga?

- Apád jó barátja. Megkért, hogy készítsem fel magát, mivel gyenge.

- Apám sosem bízna rám egy gyilkost. - Talán nem volt jó ötlet ezt így kimondani.

- Oh. Szóval tényleg megvannak a képességei.

Félek. Mit akarhat? Ha sikítanék nem hallaná meg senki. Eléggé kihalt az utcának ez a része. Mindent az üres lakásokba beszűrődő szél fúj csak át. Nem halhatok meg itt. Ráadásul így.

Futás. Fuss. Mentsd magad. Az agyam üvölt, de a lábam meg sem mozdul.

- Nem próbálkoznék a helyében semmivel. Nem fogom bántani, felkészítem arra, ami magára vár később. Mielőtt úgy végzi, mint Tiana.

- Ne vegye a szájára anyám nevét. - Mit képzel az ilyen magáról?

- Az anyja belehalt a feladatába. Azt a célt tűzte ki, amit maga is. Megváltani a világot. De elég hamar elbukott.

- Mit képzel magáról, ki maga? Az atyaúristen? Semmi joga nincs így beszélni az anyámról!

Mit képzel ez a patkány? Ha megerőltetem magam, el tudnám taposni, mint egy bogarat.

- Nem próbálkoznék semmivel. Nem csak magának vannak képességei. Ha kell erőszakkal fogom lenyugtatni. - Kezd tényleg ijesztővé válni.

- Mit is akar tőlem? - Futás.. fuss.

Előhúz valamit a zsebéből. Egy.. névjegykártyát?

- Keressen fel, ha készen áll elkezdeni a tréninget.

Megnéztem a platina névjegykártyát.

Luke Awkwurd

Sebész főorvos a Second Hope Kórházban.

Telefonszám: 06-30-421/101

Email kontakt: Luke94Awk

Mire felnéztem Luke eltűnt.

Mikor hazaértem nagyon furán éreztem magam. Először azt hittem megfogok halni, most meg nagyon izgulok. Nem tudom mit kellene tennem.

Apa még dolgozott, úgyhogy átöltöztem, és végül sikerült lefeküdnöm aludni.

...

Ordít velem. Kenny mérges rám. Látom a gyilkolási vágyat a szemében. Egyre mérgesebb. Ökölbe szorult a keze.

,,Miért csináltad velem ezt?"

,,Te miattad kell ezt megtennem..."

,,Pedig azt hittem végre boldog lehetek.."

Kenny mit akar csinálni? Elővett egy pisztolyt. Üvölteni akartam, sikítani, hogy tegye le. De nem jött ki hang a torkomon. Kenny hamvas szárnyai lehulltak. Teljesen megkopaszodott. Halál szárnyak. Miért?

A sikításomra ébredtem fel. Ez csak egy rossz álom volt. Mégis annyira valóságos. A hideg is kirázott.

Aznap semmi kedvem nem volt iskolába menni, de muszáj. Él tanulónak kell lennem. Mikor a sulihoz értem megláttam. Fekete zászlók kitűzve a sulira. Ki halhatott meg? Ugye nem... az álmom valóságos lett?

Ahogy közelebb értem láttam a suli előtt egy oltárt gyertyákkal és virágokkal. Ott volt a halottról egy kép.

Kenny volt.

A meg nem fosztottWhere stories live. Discover now