27.fejezet/ Viszlát lányom

1.6K 126 13
                                    

Leyla szemszöge:

Átvert. Becsapott. Végig csak manipulált és kihasznált. Mindannyiunkat. Ezt nem bocsátom meg neki. Apámként szerettem. Ő az egyetlen lányaként nevelt fel. Mégis...miért?

Meg.Fog.Fizetni.

Kathrin után 30 perccel átmentem a portálon én is. Kathrin nem volt sehol, nyilván elindult Qunz után, vagy haza ment. A helyében remélem haza, Qunz az enyém. Miután végzek vele a vérében fogok dagonyázni, mint egy malac. Jaj de várom.

- Szóval miért engedted el azt aki 2 testvéredet is megölte? - Qunz hangja szólalt meg mögöttem.

Nem pazaroltam tovább az időt.

Megpördültem. A késem, melyet Qunztól kaptam 18.szülinapomra egyből belevágtam. Ez volt a kedvenc késem. Most ezzel szúrtam át a torkát. Legalább is azt hittem.

Qunz meghőkölt attól amit tettem, ám nem esett sem térdre, sem arcra. Sziklaszilárdan állt még mindig előttem. Vér nem folyt a torkából. Azonnal begyógyult a sebe.

- Ez a hála mindazért amit tettem?

- Nem tettél te semmit! Manipuláltál. Az egész családom!

- Ha már ennyire lehull a lepel. Szerinted ki bérelte fel azokat az embereket, hogy megöljék a szüleid majd a testvéreid?

- Te szemétláda! A beleiddel fogok ugrókötelezni.

- Ez az! Ez az én lányom. Mutasd meg ki nevelt fel téged. Azt a brutalitást használd fel ellenem!

- Ne hívj a lányodként te rohadék. Elteszlek láb alól!

Azonnal cselekedtem. Nem kockáztathattam. Ismertem Qunz minden erejét.

A legerősebb képességemet vetettem be ellene.

Poklok tüzéből jött-e lány,

A gyilkosok alkonyán,

A testvéreim iránti szeretet,

Pusztítja ma el nevedet.

Az Őrangyalom és köztem van egy fajta kapcsolat. Ezért nem is pusztítottam el. Most ismét egyesültünk. Együttes erővel elpusztítjuk Qunz-t.

Kalcit ébredj fel mély álmodból,

Veszély jön minden irányból,

Megidézem a legvégső Őrangyal erőt,

Kalcit. Égesd föl a mezőt.

Tűztípusú mágiával rendelkeztem mindig is. Most ezt mind Qunz-ra zúdítom.

Telibe találta az egész tűzsugár. Ő mégis csak áll ott. Ki sem próbálja kerülni...

Látom ahogy a bőrén a hús már pirul. Fájdalmat okozom neki mégsem hátrál. Érzem az égett hús szagát. Ekkor megláttam.

Qunz sír.

A lánya akit nevelt ellene fordult.

Qunz felemelte jobb kezét.

Pusztulj.

Először nem tudom mit csinált. Aztán megéreztem. Az új szív. Amit ő adott nekem a barlangban. Most felrobbant.

Lerogytam a földre.

Megcsapta a hideg az arcom.

Sajnos meghaltam.

Kathrin. Neked kell Qunz-t legyőznöd. Hiszek benned...

Leyla utolsó gondolatai:

Anthon. Liquid. Remélem titeket is időben észhez térítenek. Nem jó csapatban vagytok. Sajnálom, hogy ilyen gyorsan elbuktam... Most már legalább Craig-el és Walterrel lehetek. Sok szerencsét!

A meg nem fosztottWhere stories live. Discover now