- Kath jól vagy? - Luke hangja zökkentett ki az Őrangyal világból.
- Igen. Azt hiszem sikerült.
- Biztos vagy benne?
- Teljesen. - Mondtam zavartan. - Bízok Borostyánban.
- Akkor ideje Szofival beszélned. Nekem még el kell intézni pár dolgot.
Ééééés tipikusan sietős távozás.
Ahogy elindultam a szobámból a konyhába éreztem a szomorúságot. Pofonként csapott meg. Szofi volt. Sírt. Nem tudtam, hogy Walter elvesztése miatt, vagy mert kiderült Walter tényleg gonosz, vagy miattam, hogy ezt tettem vele...
- Szofi?
Csak ennyi kellett.
Szofi átszaladt a szobán és a nyakamba gabalyodott.
- Köszönöm! - ezt súgta a fülembe, igazi hálával a hangjában.
- Szofi én tényleg sajnálom.
- Megmentettél. Én pedig majdnem elvesztettelek. Csúnya dolgokat mondtam neked. Úgy sajnálom Kath! - Ennyit tudott mondani. Utána már csak a könnyek szöktek ki a szeméből.
- Mind mondunk rossz dolgokat Szofi. De nem gondoljuk komolyan. Örülök, hogy jól vagy, és sajnálom amit tettem veled.
- Te csak időben megállítottál. Nem voltam ura önmagamnak. Walter behálózott.
- Örülök hogy újra jóban vagyunk! - Ekkor már én is bekönnyeztem.
- Luke beavatott mindenbe. Hogyan tudnék segíteni?
Ekkor egy egyrészt zseniális, ámbár veszélyes ötletem támadt. Nem tudom szabad-e kockáztatnom a legjobb barátnőm életét.
- Mivel erőd nincs, csak a szárnyaidra hagyatkozhatunk.
- A szárnyaimra?
- Az Angyali lélekszárnyaid. Qunz imádja őket, főleg mivel ritkák. Táplálékként tekint rájuk. Felhasználhatnánk csalinak. Viszont ezt nem tehetem meg veled. Most kaptalak vissza, nem fogom kockáztatni, hogy elveszítselek!
- Kath. Mindent megteszek amivel segíthetek nektek. Tartozom ennyivel.
Ezután már mindketten bőgtünk egymás vállán.
Megbeszéltük a tervet részletesebben, konkrét dátumot nem találtunk ki, a többiekkel is konzultálnunk kell még. A maradék időt filmnézéssel és fagyi evéssel töltöttük. Szuper volt újra egy kis csajos programnak ezután a napok után...
...
Qunz kitekintő:
- Uram! Vörös kódú levél érkezett. Azonnali hatállyal magának címezve.
- Ki küldte? - Ha megint valami szenny vörös kódnak álcázva valakit ma megölök.
- Anthon. - Anthon, a leghűségesebb Elitem. Benne bízok.
- Olvasd fel a levelet.
Alvilág őfelsége, Qunz
Sajnálattal írom-e levelet mester. Mai napon egy értékes Elitünk V.Elit Walter veszett oda. Halála bizonyított, lelkét a halottak folyóján látták átkelni. Kispadra került 250 évre. Az elkövető Kathrin Syrum, Tiana Syrumné és Daemon Syrum lánya. Azonnali hatállyal értesítettük az összes Elitet, és a vérdíjat a fejére kitűztük. Aki nem is áll az oldalunkon, kapni fog az alkalmon, hogy nagy mennyiségű erőhöz és vagyonhoz jusson.
Tisztelettel: Anthon, a IV.Elit.
YOU ARE READING
A meg nem fosztott
FantasyKath már 3 éves kora óta tudja, hogy különleges. Sokkal másabb, mint a társai. Ő ugyanis látja, amit egy átlagember nem. Az őrangyalok jeleit az embereken. Minden embernek van egy láthatatlan szárny a hátából kiindulva. Ezek a szárnyak az alapján f...