11.Fejezet

2.5K 176 0
                                    

- Szóval Qunz nem kispályás. Hogy érhetnék a nyomába? - Kezdem én is feladni..

- A gyenge pontjaira fogsz rá menni.

- Van neki olyan?

- Kath. Minden képességnek van gyenge pontja. Ha nem is tudod minek micsoda, saját képességgel rákontrázhatsz.

Ez egyre érdekesebben hangzik.

- Vegyük például a farkasszemet. Ha megtörténne a baj, és hipnotikus helyzetbe kerülsz, neked megvan az erőd, hogy kitörj belőle. Kinyitod a 3. szemed és seggbe rúgod saját magad.

- Ilyet is megtudok csinálni?

- Ha nagyon koncentrálsz, nem esel pánikba igen.

- És mi van Walterrel? Ő is egy szimpla szövetséges aki nem tud visszalépni?

- Amilyen jól álcázta magát eddig sajnos azt kell mondanom, hogy ő egy Elit. Nehezebb lesz kiiktatni, ráadásul Qunz sem fogja jó szemmel nézni, ha megöljük egy erősebb emberét.

- Igazából ami aggaszt, hogy semmi támadó képességem nincs. Legalább is amiről tudnék.

- És akkor mi lenne? Te így vagy tökéletes Kath. Az ártatlanságod. Az erőd amivel te gyengíteni tudsz, a látás amivel támogatsz. Nem kell gyilkolnod. Elég ha az ellenséget letudod bénítani, használhatatlanná tenni. A többit ránk hagyhatod.

- Kik azok a "ránk"? - Vannak többen is?

- Szerinted ahogy a mennyországnak a pokol az ellentéte, úgy az Alvilági szövetségeseknek nincs ellentéte? Dehogynem. Bár jóval kevesebben vagyunk, ahhoz talán elegen hogy egy végső harcnál elpusztítsuk Qunz-t, és megtisztítsuk a szövetségesei lelkét, vagy visszaküldjük őket a pokolra.

- Szóval te egy angyal vagy?

- Majd csak leszek, ha minden jól alakul.

Ez elképesztő!

- A legfontosabb, hogy ne csinálj egyedül meggondolatlanságot. Fontos tagja vagy a csapatnak és mindenki számítani fog rád.

- Luke. Pontosan mi a te képességed? Nem lehetnek egymás előtt titkaink, ha bízni akarunk egymásba.

- Inkább megmutatom.

Luke felállt. Minden elkezdett körülötte remegni. A szárnya átváltozott. Angyali lélekszárny lett. De valamivel másabb. Ez a szárny magával ragadott. Mintha hipnotizálna. Magához vonzott. De nem ez volt a legszembetűnőbb. A szárnya leverte a vázámat. A szárnya valódi! Megjelent a valóságban is, hogy mindenki láthassa!

- Előtudom hívni a valós térbe a szárnyaimat. Repülni is tudok, és óriási erőt kifejteni velük.

- Ez ellenállhatatlan.. - Mint te. - De Luke... Miért fekete az egyik oldala?

A meg nem fosztottWhere stories live. Discover now