24.fejezet

1.7K 118 0
                                    

Lánccsörgés. Azt hiszem egy láncra vagyok felkötve. Most csapott meg a szag. A hullák között lógatnak. Már meg is haltam?

- Nem haltál meg. Akkora szerencséd nincs. - Bárhonnan felismerem ezt a hangot. Qunz.

- Tudod mitől nem leszel te soha erős? Nem ismersz igézeteket, a te Luke-od nem tanított semmit.

- Ne mondj ilyet! Nála jobb mentort nem kaphattam volna. Nem kellenek nekem igék, hogy téged legyőzzelek.

- Milyen bátor szavak.

Megint gyorsabb volt. A szememmel sem bírtam követni.

Ököllel rám vágott egy gyomrost. Azt hittem a májamat kiköhögöm. Végül csak minimális vér folyt.

- Ideje kicsit játszadozni. Ha már két emberemet is megölted kiérdemelted a Qunz féle kínzást.

- Miféle kínzás? - Rettegtem.

Ekkor Qunz a legkiszámíthatatlanabb dolgot tette.

Elkezdett énekelni.

Álmosodtam.

Amit énekelt altatóként hatott rám. Majd átkerültem egy másik világba.

Ez Qunz szentélye. Innen nincs kiút. Az ő dimenziója, az ő szabályai.

...

- A huszadik ostorcsapás után sem tudsz lényegeset mondani a barátaidról?

- Ro-hadj-meg.

- Szuka! - még egy csatt. Nem tudom meddig bírom még a fájdalmat, de a barátaimat nem fogom elárulni.

Qunz itt hagyott valami nővel. Rövid barna haj, barna szem. Tipikus átlag. Mégis veszélyes. Pokoltüzén égett szárnyat visel, az őrangyalát valamiért nem ölte meg.

- Csak pár képességet árulj el szivi. Hidd el hamar túlesnél akkor ezen az egészen.

- Nem.

- Ejnye-ejnye.. és ha azt mondanám utánad a kis Szofikádat kínzom meg? Tudod mi a legnagyszerűbb benne? Egy gyerek fejlődik benne. Terhes. Hát nem lenne nagyszerű ha tőlem vetélne el? Már a gondolatától is felizgulok. Istenem, nem bírok sokáig várni. Vajon Anthon mikor szerzi meg nekem?

Szofi terhes!? Akkor...Waltertől.

Ekkor elszakadt bennem valami. Vagy már valaki.

- Hideg vérrel foglak kicsinálni te ribanc. - Meglepődtem, hogy ezt én mondtam. Mégis jól esett. Nem fogom hagyni, hogy egy ilyen nő ártson Szofinak.

- Hívj csak Leylának. Én vagyok az O.Elit. Qunz-nak igaza volt. Fel van vágva a nyelved, de ne aggódj majd én szépen kivágom. Hihi. Megölted a két testvérem. Most én foglak megölni, aztán a barátnődet is. A pasidtól lehet teherbe esek mielőtt megölöm, ki tudja milyen kedvem lesz akkor. Már nagyon várom ám!

A meg nem fosztottWhere stories live. Discover now