3 típusú Őrangyal létezik.
A hűséges: Saját maga választott embert, és megmenti mindentől.
A meg nem szelídített: Ők régen voltak igazi őrangyalok. Mostanra kóborló lelkek, céltudat nélkül, mindegyik magának való.
Az idézett: Ő a hűséges alfajtája. Ő is hűséges, csak nem az emberéhez, hanem az idézőjéhez. A pimaszoknak is nevezik őket, mert direkt ártanak az embernek. A meg nem szelídítettből lehetnek idézettek csak. Ahhoz viszont összhang kell az idéző és az őrangyal között.
Kath lelki teste átkerült az őrangyalok világába.
Ez a hely annyira gyönyörű. Minden csupa ásvánnyal van tele, ameddig a szemem ellát. Az égbolt is lila! Sosem láttam gyönyörűbb eget. A felhők pirosak.
Mindenfele látok őrangyalt. Szinte mind egyforma, nem tudom melyiket merjem leszólítani. Egyikkel sem érzem a kapcsolatot.
- Ametiszt érzel valamit? - Hátha ő tud segíteni.
- Az idézhető őrangyalt magadnak kell megkeresned Kathrin.
Ezzel sokat nem segített.
...
Már egy órája bolyongtam, azt se tudtam milyen irányba megyek.
Egyszer csak megláttam egy őrangyalt amelyik más volt a megszokottól. Fehér egyenruha helyett rajta szakadt fekete nadrág volt, és fekete póló.
- Bocsi a zavarásért, őrangyal?
- Borostyán vagyok. Tehetek valamit érted? - Nahát ez az őrangyal tud tegeződni. Ametiszt tanulhatna tőle.
- Nem vagy olyan, mint a többiek. Miért?
- Nem szeretem a monotonságot. Minden pillanatban szeretek kitűnni. Tudom miért jöttél és a válaszom nem.
- Miért nem? Azt mondtad nem szereted a monotonságot. Az, hogy te is visszautasítasz elég monoton. Mi lehetne annál polgárpukkasztóbb, mint hogy segítesz nekem, nem úgy mint a többi szelídítetlen őrangyal?
- Mert én voltam Tiana őrangyala, és elbuktam. Nem fogom a lányával is ezt tenni. Ezért lettem vad. Nem teszem kockára mások életét is.
- Ez nekem elég hűségre vall, nem pedig megszelídítetlenre. Anyukámnak azzal tisztelegnél a legtöbbet, ha nekem segítesz. Ezzel biztos kiengesztelnéd. Én nem haragszom rád, te se haragudj magadra.
- Kathrin.. - könny szökött a kis fickó szemébe. Ilyet még nem is láttam. Egy síró őrangyal. Aki a meghatottságtól sír.
- Köttesd meg a szerződést amíg nem késő Kathrin! - Szólt közbe Ametiszt.
A kezemet nyújtottam Borostyán felé.
- Borostyán. Legyél a megidézett őrangyalom! Legyél a közelembe, és ha hívlak garantáltan tapadj a célpontodra. Légy hűséges az idéződhöz, és támogass Qunz elleni harcomban!
- Ám legyen. Én Borostyán megfogadom hogy hűséget fogadok az idézőm, a mesterem iránt Kathrin Syrumnak. Az idézett Őrangyala leszek.
A szerződés megköttetett.
YOU ARE READING
A meg nem fosztott
FantasyKath már 3 éves kora óta tudja, hogy különleges. Sokkal másabb, mint a társai. Ő ugyanis látja, amit egy átlagember nem. Az őrangyalok jeleit az embereken. Minden embernek van egy láthatatlan szárny a hátából kiindulva. Ezek a szárnyak az alapján f...