23.fejezet

1.7K 128 1
                                    

...

Luke szemszöge:

- Sokkal vadabb ellenfél vagy, mint azt először hittem szépfiú. - Muszáj időt nyernem, míg Kath legyőzi a III.at. Képes rá. Hiszek benne.

-Ejnye. Ne kalandozzon el a figyelmed.

Honnan szólt?

A földből!

Elkapta a lábam. Lehúzott magához.

Erősebben vertem a szárnyaimmal, végül sikerült kirepülnöm a gödörszerűségből. De csak nehezen. Már értem miért II.szintű Elit.

- Egy magadfajtának mi dolga Qunz-el? Majdnem vele vagy egy szinten nem igaz? Mellesleg szépek a szárnyaid, Kath mesélt róluk.

- Sokkal erősebb vagyok Qunz-nél drága barátom. A tervemhez viszont követnem kell még egy kis ideig, de nem is szaporítom tovább a szót. Demonstrálom inkább az erőm. Illúzió: Félelmek fogságában.

Egy fehér fény vakított el egy másodpercre. Mi történt?

Anthon sehol. Valami nem stimmel.

Egy puffanást hallottam magam mögött. Kath! A földön fekszik!

Oda szaladtam hozzá. Nem lélegzik! Egy kés a szívében. Nem élte túl. Elvérzett. Hogyan? Mikor? Miért?...

Kath nélkül semmi vagyok. Végre megismertem a szerelmet. Most elvesztettem.

Nincs már értelme így a világot megmentenem. Kath nem akarná ezt. De sajnos nélküle már csak egy test vagyok célok nélkül.

Kivettem a kést a halott Kath szívéből.

...

Most, hogy végeztem Craig-el sietnem kell. Luke biztos veszélyben van, Anthon kemény ellenfél.

Kiértem a kertbe. Az a látvány ami fogadott elborzasztott. Luke térdel és egy kést akar magába szúrni. Nem fogok időben odaérni! Mit tegyek?!

Luke erőt vett magán.

Próbáltam a suhanással időben odaérni.

Nem voltam elég gyors.

Luke magába szúrta a kést mielőtt megállíthattam volna!

- Luke... miért?!

- Kath... te élsz? - Luke utolsó mondata. Majd a szájából is vér jött fel.

- Nem lehet így vége! Azt nem engedem. Ezt én elutasítom!

Üvöltöttem, ahogy tudtam. Nem tudtam mi tévő lehetnék.

Ekkor Anthon állt elém.

- Ha önként velem jössz megmentem a kis barátodat, bár fájó szívvel, de megteszem.

- Csináld! Kérlek!

Anthon Luke kihűlt teste előtt felemelte a kezét és valamit mormogott magába

E lélek térjen vissza a testbe,

Számára nincs itt a vége.

Qunz erejét kérem kölcsön,

Hogy-e testbe tiszta vért öntsön.

Gyűljetek felhők, szüljetek vihart!

Hogy-e test később gyújthasson szivart!

Kelj fel lélek újra itthon vagy,

Mielőtt még jönne a fagy.

Luke felkelt! Magához tért.

Nem volt időm reagálni. Anthon megfogott és magával vitt. Nem ellenkezhettem.

Az utolsó dolog amit láttam Luke zöld szempárja miközben látta, ahogy Anthon magával visz. Tűz égett a szemében. Ez még nem a vég. A végső harc ezután fog kezdődni.

Készülj Qunz...

A meg nem fosztottWhere stories live. Discover now