Felkeltem. Végre magamhoz tértem.
Még minden ugyanolyan. Szofi és Luke a földön. Qunz egy bárddal épp felém indul.
Mit tegyek?
A doboz.
Kinyitottam. Azt hiszem most kellett.
Egy kotta?
Nincs más lehetőségem.
Elkezdtem énekelni azt ami a kottán szerepel:
Fluorit, Jáde, Holdkő megidézlek titeket,
A három felszentelt Őrangyalt mozgassatok meg vizeket,
Segítségeteket kérem-e nehéz időben,
Hogy megtudjak halni idősen.
Ekkor megnyílt egy átjáró. Az Őrangyalok világából három Őrangyal jött át.
Fluorit aki kékben tündökölt és ragyogott, Jáde aki zöldben és Holdkő aki a Hold színében pompázott. Elképesztő volt őket látni.
Folytasd az éneklést Kathrin.
- Ahhoz nekem is lesz egy-két szavam! Qunz lecsapott.
De nem sikerült neki.
A három Őrangyal háromszögpajzsot állított fel elém.
Semmilyen démoni erő nem fog e pajzson átütni. Kotródj innen szörnyeteg!
Ekkor a három Őrangyal ellökte a közelemből Qunz-t. Tehetetlen volt.
Folytasd az éneklést Kathrin!
A három SzentŐrangyal nevében,
Minden Őrangyal lépjen át a portálon hevében,
Segítsetek a végső tisztításban,
Hogy ne legyünk nagy szorításban!
A portálon az összes meg nem szelídített Őrangyal átjött. Ennyi Őrangyalt még nem láttam egy helyen. Több százan voltak!
- Használd a végső képességed Kath! - Üvöltött mögöttem Luke.
Minden Őrangyal erejével most lesújtok rád,
Kotródj ebből az életből rád zúdítom e csordát!
Az összes Őrangyal aki akkor jelen volt mind tisztító sugarat lőtt ki Qunz-ra. Egyet sem tudott elkerülni.
Qunz a földre bukott.
- Visszafogok térni! - Üvöltötte.
- Nem fogsz.
Az Őrangyalok abbahagyták a támadást.
Qunz elé léptem.
Ekkor már üvöltöttem a saját igézetem.
Ametiszt, Borostyán, Fluorit, Jáde, Holdkő, Kalcit és minden Őrangyal kinek az emberét Qunz vette el jöjjetek elő!
Több ezer Őrangyal lépett Qunz mögé. Mind dühösen néztek. Ezek már nem csak a meg nem szelídített Őrangyalok voltak, hanem azok is akik épp valaki mellett voltak, mégis engedélyt kértek egy 2 perces kimenőre.
Minden Őrangyalnak csillogott a szeme. A megváltás. Amit akkor láttak. A legnagyobb gyilkos a földön. Minden Őrangyal sírt örömében, hogy végre megszabadulnak tőle.
Bár a bosszú nem helyes, revansot még vehetnek.
Minden Őrangyal. Pusztuljon a rossz!
...
Már értem mire gondolt anya. Egyedül nem megy. Segítséget kellett hívnom. Én nem vagyok támadó típus, viszont akiktől segítséget kértem igen.
Azon a napon az összes Őrangyal valamiféleképp felszabadult.
Qunz halála mindegyiknek visszaadott egy darabot. Végre lehetnek újra boldogok őszintén.
YOU ARE READING
A meg nem fosztott
FantasyKath már 3 éves kora óta tudja, hogy különleges. Sokkal másabb, mint a társai. Ő ugyanis látja, amit egy átlagember nem. Az őrangyalok jeleit az embereken. Minden embernek van egy láthatatlan szárny a hátából kiindulva. Ezek a szárnyak az alapján f...