Leylát meg kell állítanom. Tényleg nem százas. Még hogy megöl mindenkit... Meg mi az hogy Luke-tól lesz gyereke?! Őrült ha azt hiszi ezt hagyni fogom.
Mit tehetnék? Tanácstalan vagyok. Bilincsek a kezemen.. Nem tudok a térdelésből felállni sem, mert azonnal leütne. Csak az ostor csapásait hallom és mást is... Leyla sír?
- Elvetted tőlem őket...
Mást is hallok. Leyla őrangyala. Sír ő is! A könnyei rám esnek. Érzem. A könnyek elmesélik Leyla történetét. Ő nem volt mindig ilyen.
...
Leyla élete:
Egy árvaházban nevelkedtem. Anyukám és apukám elhagyott mert rendellenesnek születtem. Az agyam bizonyos része nem jutott elég oxigénhez ezért az arcom fele lebénult. Már nem kellettem így nekik. De nem adtam fel így sem a reményt. Hittem hogy egyszer eljön értem valaki. Valaki aki úgy szeret, ahogy vagyok. A külsőm ellenére. Már az árvaházban sem bántak velem a többi gyerekek kedvesen. Mindennap összeverekedtem valakivel. Végül is visszagondolva nem zavar. Ezzel erősödtem meg. 10 éves koromban örökbefogadott Dylan és Hanna Wells. Nagyon kedvesek voltak velem. Bemutattak a négy új testvéremnek. Liquid, Anthon, Walter , Craig és Leyla. Mi voltunk öten. Mind örökbe lettünk fogadva. Boldogok voltunk. Szerettünk együtt lenni. Igazi nagy család voltunk. Amikor én 10 voltam Craig volt 13, Walter 14, Anthon 15 és Liquid 17. Craig-el voltam a legszorosabb barátságba. Kötelék volt köztünk, mert korban közel álltunk egymáshoz. A dolgok megváltoztak a 16.szülinapomon. Aznap fergeteges partit csaptunk. Este mikor elment Klausz nagypapa és Valéria nagymama fura dologra lettünk figyelmesek. Tűz. Valakik még kintről felgyújtották a házat! Pisztoly lövések. Az ablak kitört annyi golyó ment át az ablakon. Anya Apa tűz van! Lőnek! Nem reagálnak. Anya és Apa a földön fekszik! Nem mozognak. Anya és Apa meghalt... Liquid kizökkentett és szaladtunk mind az öten. Aznap mindannyian elvesztettünk valami fontosat. 4 napon át szaladtunk üldözőink elől az erdőben. Végül feladtuk. Egy régi medvebarlangba bújtunk el. Megtaláltak. A fegyver már ránk szegezve. Mindenki elém áll. Mind próbálnak megvédeni engem... Elhangzik 4 lövés. A testvéreim sorra hullanak el előttem. Liquid. Anthon. Walter. Craig... Csak én maradtam. Sírok. Nem amiatt, hogy meghalok, hanem mert a testvéreim feláldozták magukat értem... Ekkor egy hangot hallottam. Egy hörgést. Az üldözőink két másodperc alatt a földre hulltak. Azonnal elvéreztek, de láttam szemükben a félelmet, a rettegést, mint akik a halállal találkoztak. Nem tudtam mi történik. Egy nagyon magas fickó nézett le rám. Lila szemei szinte varázslatként hatottak rám. Gyönyörűek voltak. A szempárom nincs rád hatással? Kérdezte. Nem volt semmi gonosz a hangjába. Érdekesnek találta. Mondd csak te lány lenne kedved hozzám csatlakozni? A nevem Qunz és visszahozom a csodát az életedbe. Hát így mutatkozott be nekem. Megváltást hozott az életembe. Visszahozta a fényt. Legalábbis ő szerinte ez volt a fény és én hittem neki. Ott a barlangba vérszerződést kötöttünk. Több voltam neki, mint egy szerződtetett. Lányaként szeretett. Visszahozta a halálból a testvéreimet amiért olyan hősiesen védtek engem. Őket is megajándékozta az erősebb élet jogával...és most mi történik? Elvesztettem Craig-et, és Waltert! Ismét sorra hullanak a testvéreim. Már nem tehetek értük semmit... Nem tudom őket visszahozni. Ismét elvesztettem akiket igazán szerettem...
...
Őrangyal manipuláció.
Ez jutott először eszembe. De ez fekete mágia...
Sajnos kockáztatnom kell, ha megakarom a szeretteim védeni.
Kis fickó mi a neved?
YOU ARE READING
A meg nem fosztott
FantasyKath már 3 éves kora óta tudja, hogy különleges. Sokkal másabb, mint a társai. Ő ugyanis látja, amit egy átlagember nem. Az őrangyalok jeleit az embereken. Minden embernek van egy láthatatlan szárny a hátából kiindulva. Ezek a szárnyak az alapján f...