Még időben vagyok! Meg kell keresnem Anthont és Liquidet.
Már éreztem, hogy Luke és Anthon ismét harcol. Liquid biztos a háttérből figyel.
Ekkor valami borzalmas dolgot éreztünk mindannyian. Mind lesokkoltunk.
Leyla meghalt.
Anthonban elszakadt valami. Ez látszott az arckifejezésén. Azonnal rátámadt Luke-ra. Ilyen állapotban nem tudom őket megtisztítani!
Ekkor Kalcitot láttam, ahogy mellém száll. Talán egy dolgot megpróbálhatok.
3. szem nyílj ki.
Kalcit mutasd meg nekik mi történt Leylával!
Kalcit azonnal odarepült Anthonhoz. Megigézte. Anthon transzba került.
2 perc elteltével a transznak vége lett. Ezután Liquid-el ugyan ezt tette.
Anthon és Liquid is azonnal elrepültek...
Ahelyett hogy egyesültünk volna ők is mennek a halálukba. Ketten nem tudják megállítani Qunz-t.
- Luke!
Luke jól volt. Átöleltem. Amilyen szorosan csak tudtam.
Ez neki nem volt elég.
A földre szegezett, majd olyan hevesen megcsókolt hogy beleremegtem.
- Erre még nincs idő Luke. A végső csata most kezdődik.
- Az Angyali Szövetségesek harcra készen. A te jeledre várnak aztán megindulunk együtt az alvilágba.
- Szofival még beszélnem kell.
- Siess vissza! - Mondta aggódva.
Ahogy megtaláltam Szofit láttam valami nem stimmel. Szofi aggódott. De nem miattam.
- Kath.. terhes vagyok.
- Igen tudom.
- Waltertől.
- És? - Szofi kezd félelmetes lenni.
- Mi van ha valami gonosz fejlődik ki bennem?
- Szofi! Az a te gyereked. Lehet az apja gonosz volt, de te a szín tiszta jóságot képviseled! A gyereked is jó lesz hála neked! - Hogy juthatott egyáltalán ilyen az eszébe?
Ekkor Szofi könnyezett.
- Köszönöm Kath! Te vagy a legjobb. De ez még nem minden. Azt hiszem a babának hála erőm van.
- Tessék?
Szofi felállt. Ránézett a lámpára. Az egyik kezével hozzáért a hasához, majd a másik kezét a lámpa felé emelte. A lámpa azonnal felgyulladt. Hamuvá égett.
- Szofi ez klassz! - Bár én is tudnék ilyet.
- Nem! Nem az Kath! Ez rossz képesség, ahogy megtörténik hallom a halottak sikolyait akiket ezzel öltek meg! - Szofi már hisztérikussá vált.
- Miért nem vonod bele a saját erődet?
- Nincs erőm, emlékszel?
- Használd fel a jóságot. Ne gyújts, tisztíts!
- Tisztítótűz?
- Pontosan! Két lábon járó Purgatórium lehetnél!
- Én is részt fogok venni a csatában.
- Szofi gyenge vagy, ráadásul terhes. Ez veszélyes mind rád, mind a babára nézve!
- Vállalom a kockázatot. Én is megakarom menteni a családot és a világot a legfelsőbb gonosztól!
- Istenem Szofi..
Mindketten könnyünket hullajtva borultunk egymásra. Ha ennek az egésznek vége tartanunk kell egy csajos hónapot.
- Kath egy szóra! - Luke zavart meg minket.
Ahogy kimentünk a szobára a lényegre tért.
- Neked is kell egy végső képesség, ahogy Leylának volt.
- Nem tudom mi lehetne. Semmi olyan képességem nincs még amit esetleg fel tudnék turbózni vagy ilyesmi...
- Sietősen találj ki valamit mert lassan indulni kell. - Mondta Luke idegesen.
...
YOU ARE READING
A meg nem fosztott
FantasyKath már 3 éves kora óta tudja, hogy különleges. Sokkal másabb, mint a társai. Ő ugyanis látja, amit egy átlagember nem. Az őrangyalok jeleit az embereken. Minden embernek van egy láthatatlan szárny a hátából kiindulva. Ezek a szárnyak az alapján f...