Érzek valami kellemeset. Mintha lepkék lennének a hasamba. Szerelmes vagyok? De az hogy lehet? Most haltam meg.
- Jó reggelt neked is. - Luke hangját bárhonnan felismerem.
Kinyitom a szemem. A saját szobámba vagyok.
- Mi történt? Mégsem haltam meg? - Meghökkentem.
- Meggyógyítottalak. Már amennyire tudtalak. Nem gyógyítónak születtem.
- Walter?
- Elintézted.
- Szofi?
- Vár rád, de ő még ráér.
Ajjaj...
- Hogy tehettél ilyet? Tudod hogy megijedtem? Megígérted, hogy nem teszel semmi meggondolatlant!
- Sajnálom.
- Majdnem elveszítettelek. Tudod mit éreztem akkor?
- Micsodát?
- Hogy nem volt esélyem elmondani mit érzek irántad. Úgy haltál volna meg, hogy esélyem sem volt elmondani mennyire szeretlek, te idióta.
- Ez volt az egyetlen mégis a legfurább szerelmi vallomás amit hallottam. Kicsit talán kevesebb idiótával még cuki is lett volna.
- Látom a humorérzéked még megvan.
- Luke... Énis szeretlek, és tényleg sajnálom, de ezt muszáj voltam megoldani. Saját erőmmel.
Luke fölém hajolt. Zöld szemeivel a tekintetemet fürkészte. Majd megcsókolt. Lágyan, majd teljes erejével, mint aki tényleg majdnem elvesztette azt, ami számára a legfontosabb. Oh Luke...
- Mielőtt találkozol Szofival megtanítok neked egy haladó szintű képességet. Gonoszok ellen tudod a legjobban használni.
- Rendben. Mégpedig?
- Őrangyal idézés.
Az Őrangyal idézés: Egy olyan ember mellé idézel meg őrangyalt, aki megölte a sajátját. Ám ez az őrangyal nem fogja őt megvédeni. Épp ellenkezőleg. Megadja neki azt a szárnyat ami igazából hozzávaló, majd ellenáll. Akadályozza. A balszerencse talizmánként is lehetne ezt a fajta őrangyalt nevezni. Csak a megidéző képes ezt az őrangyalt eltávolítani az adott emberről.
- És erre én hogy lehetek képes?
- Nagyon egyszerű. Kommunikálni fogsz a saját őrangyaloddal. Belépsz a világába, és lepaktálsz egy másik őrangyallal, hogy lesse a szavaid, és mikor készen állsz előhívod és hozzárendeled az áldozatodhoz.
- Egyszerűbb elmondani, mint megtenni. - Nekem ez nem fog menni.
- Csak tedd meg Kath.
Végül elkezdtem. Becsuktam a szemem. Renfázis. Összpontosítottam az őrangyalomra a vállamon.
- Mit szeretnél Kathrin? - Úristen hallom!
- Vigyél az őrangyal világba, hogy találkozzak egy másik őrangyallal, egy idézéshez.
- Biztos vagy benne? Egy meg nem szelídített őrangyal veszélyes is lehet. Jól gondold meg melyiket választod.
- Teljesen biztos vagyok!
- Akkor mondd ki a nevem, és a parancsot Kathrin.
- Ametiszt. Vigyél az őrangyalok világába!
YOU ARE READING
A meg nem fosztott
FantasyKath már 3 éves kora óta tudja, hogy különleges. Sokkal másabb, mint a társai. Ő ugyanis látja, amit egy átlagember nem. Az őrangyalok jeleit az embereken. Minden embernek van egy láthatatlan szárny a hátából kiindulva. Ezek a szárnyak az alapján f...