Az alvilágban élnek azok az ördögök és démonok akik az emberi életük során a Pokol tüzéről jött szárnyat viselték, vagy eltávolították az őrangyalukat a képből. Itt töltik a büntetési idejüket ami átlagban 50 évet jelent. Vannak viszont a kitaszítottak. Ők az alvilágnak ahhoz a rétegéhez tartoznak, akik nem egyszerűen Pokol tüzéről jött szárnyat viseltek, hanem kifejezetten az Angyali lélekszárnyas embereket pusztították. Velejéig romlottak, akiknek esélyük sem volt a Purgatóriumba kerülni a remény érdekében. Ők azok akik örökre az alvilágban rekedtek. Kiút nincs, és egyetlen örömük, hogy a maradék erejükkel a gonoszabb embereket támogatják az emberi életben. Erőt adnak nekik cserébe a további Angyali lélekszárnyú emberek gyilkolásáért.
Qunz a kitaszítottak között is a legveszélyesebb. Az alvilágban lélekevőnek is nevezik, ugyanis nem csak megölte az Angyali lélekszárnyasokat, hanem megette a szárnyukat, hogy újabb erőhöz, vagy egy meglévő erő felerősödéséhez jusson.
A legerősebb képességei:
A kitörés: Qunz minden nap erejének köszönhetően feltörhet a felszínre 2 órára. Ilyenkor szerzi általában meg az új embereit akikkel szerződést köt. Bár nem kizárt, hogy néha mókázik és vadászik.
Farkasszem: Qunz-al ha valaki sokáig tartja a szemkontaktust hipnotizálttá válik. Rendszerint Qunz ilyenkor arra készteti az áldozatot, hogy saját magát kínozza meg, majd a legvégén ölje meg magát.
A halál csókja: Qunznak egy érintése is bénításhoz vezet az átlag embereknél. Ilyenkor nem tudnak mozogni. Egy csókja viszont halálos.
Legvégül pedig:
Qunz éneke: Ha hallod Qunz-t énekelni akkor a saját dimenziójába kerülsz. Ahol mindent ő irányít. Kitörni onnan lehetetlen.
Ezek mind csak a misztikus képességei, ezenfelül természetfeletti kardforgató. Senki sem próbálta még legyőzni sem, mert tudják elbuknak.
Szerződtetett emberei, és harcosai mind brutálisak, legtöbbjüknek csak egy képessége van, azt is tőle kapták, a brutális fizikai erő növelés. 90%-ban a Farkasszem miatt lettek szerződésre késztetve, ami után nincs visszaút.
Vannak az Elitek. Belőlük kevesebb van, ők azok akik teljesen önszántukból minden hipnózis nélkül csatlakoztak Qunz-hoz. Általában több képességük is van, mindegyiknek más-más.
YOU ARE READING
A meg nem fosztott
FantasyKath már 3 éves kora óta tudja, hogy különleges. Sokkal másabb, mint a társai. Ő ugyanis látja, amit egy átlagember nem. Az őrangyalok jeleit az embereken. Minden embernek van egy láthatatlan szárny a hátából kiindulva. Ezek a szárnyak az alapján f...