1🍀İlk

1.8K 225 310
                                    

Multimedya:Vixx💙

Evet,muhteşem.

2 saattir tek kelime yazmayı beceremiyorum. Altı üstü bir sohbet başlatacağım ama yok, olmuyor. O kadar kolay değilmiş. Hele ki karşındaki kişinin gerçekten bir Koreli olduğunu bilmek... Daha çok heyecan yaptırıyordu insana.

Ben Yonca arkadaşlar. Türkiye'de dil bölümünden mezun oldum. Ve şu an üniversitede Kore Dili ve Edebiyatı bölümünü okuyorum. 3.senemdeyim.

Dilimi geliştirmek üzere öğretmenim bir uygulama önerdi. Bu uygulamada kendine sadece tek bir arkadaş seçme hakkın var. Uyruğu ne olursa olsun sadece bir kişi.

Seçtiğin zaman da normal sohbet ediyorsun. O yabancı olarak sana, sen de ona yardım ediyorsun. Böyle işte, maksat dil geliştirmek ve sosyalleşmek.

Kendime Türk arkadaş arayanlardan bir Koreli seçtim. Bu kişi erkek olmasına rağmen profili gözüme çarpan tek kişi olduğu için seçmiştim.

Lâkin şimdi heyecan yaptım. Ve uzun bir süredir elim telefonun klavyesinde bir şeyleri yazıp yazıp siliyor ya da öylece durup derin düşüncelere dalıyordum.

Neyse,artık zamanı geldi. Yazıyorum be!

안녕하세요.😊
(Merhaba.😊)

Yazdım ve sohbeti başlatmış oldum. Kalbim gerçekten çok değişik atmaya başladı. Gözüm ekrana resmen kilitlendi ve beklemeye başladım.

Çok geçmemişti ki;mesajıma karşılık geldi.

안녕. 🙋
(Selam. 🙋)

Sıra bende mi şimdi yani? Ne yazsam acaba? Ay,kendine gel Yonca. Sen ne ara böyle çekingen biri oldun? Aklındakini yazıver işte.

새로운 선생님이 당신 것입니다.😊 슬라이스를 향상시키는 데 도움주세요.🙏
(Yeni öğretmenim sensin. 😊Dilimi geliştirmemde yardımcı ol, lütfen.🙏)

Evet,güzel yazdım be. Çok şirin bir cümle oldu bence. Aha,cevap geldi!

나는 선생님이 아닌 너의 친구가되고 싶다.😊
(Öğretmenin değil de arkadaşın olmayı yeğlerim.😊)

Yüzümde oluşan istemsiz tebessümle yeniden klavyeyi açarak,Kore alfabesine göz gezdirdim ve yazmaya başladım.

Artık tanışma aşamasına geçmiş ve sohbetimizin ilk aşamasını tamamlamıştık.

이 경우 교사와 친구 모두가됩니다.😄 내 이름은 욘자.
(O hâlde hem öğretmenim,hem arkadaşımsın. İsmim Yonca.)

내 이름은 민준입니다. 김민준.
(Benimki de Min Joon. Kim Min Joon.)

나는 만족하고있다, 민준. 😃
(Memnun oldum Min Joon.😃)

Koreli Arkadaşım Bir İdol! // VIXX(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin