17🍀Dolunay

927 144 156
                                    

Multimedya:Leo💙😍💕

Bu... Bu mümkün olamaz!

Her kimse bu kişi Vixx'den bir kişi olmalı. Yoksa... Yoksa bu kişi benim gece yıldızım mı?!

Vixx'den bir üye mi?

Yoksa...

Koreli arkadaşım,çocukluk aşkım bir idol mü?!

🍀

Gördüğüm şeyin şokuyla ne yapacağımı şaşırarak olduğum yerde buz kestim.

Kimdi o?

Yaklaşık 3 haftadır tanıdığım 6 kişiden biri olduğu kesin ama kim?!

Ağır ağır adımlar atarak balkonun duvar kısmına ellerimi koydum. Hemen bu duvarın arkasındaki kişi benim çocukken öğrettiğim şeyi yapıyordu. Hâlâ şoktayım ve nasıl çıkmam gerektiğini idrak edemiyorum.

Kendine gel Yonca. Yıllarca ulaşmak istediğin,aramaya çalıştığın kişi burada işte. Bir ses verip onun kim olduğunu öğrenebilirsin.

Ancak bunu benden önce N yaptı. Büyük ihtimalle oturma odasından bağırarak balkondaki kişiye seslendi. Ve ben onun sözlerinden sonra titreyen bacaklarımı kontrol edemeyerek yere çöktüm.

"Leo! 2 saattir sana sesleniyorum duymuyor musun?! Ne yapıyorsun balkonda?!"

Yani... Yani Leo...

İnanamıyorum.

Gerçekten o Leo mu?

Allah'ım ne yapmam gerekiyor?

🍀

Sabaha kadar neler yapmam gerektiğini düşünerek bir türlü uyuyamadım. Gözüme bir dirhem uyku girmedi. Peki ya sonuç? O kadar şey düşünmeme rağmen hâlâ büyük bir 'hiç'.

Zil çalıyor.

Benim kapı zilim mi o?

Evet,doğru.

Hemen başımı yastıktan kaldırarak dünkü kıyafetlerimle kalktım ve odamdan çıkarak kapıyı açtım.

Karşımda bir adet Leo görmeyi beklemiyordum tabii.

Onu görünce resmen dilim tutuldu. Öyle boş boş baktım sadece yüzüne.

O ise elleri paltosunun ceplerinde bana bakıyor, konuşmaya başlamak istercesine hamleler yapıyordu.

En sonunda konuşabildi. Ağzındaki baklayı çıkararak hızla söze girdi.

"Sana anlatmam gereken çok önemli şeyler var. Biliyorum Soo-ah. Benimle konuşmak istemiyorsun. Ama gerçekten çok önemli ve mutlaka konuşmalıyız."

"İ-i-içeri ge-gelsene."

Niye kekeliyorum ben? Kafayı yiyeceğim gerçekten!

"Ciddi misin? Gerçekten... Gelebilir miyim?"

Daha düne kadar tek kelime konuşmadığım,her gördüğüm yerde göz devirerek kaçtığım Leo'ya söylemiştim bunu. Şaşırması normaldi her hâlde.

"Gel."

Biraz daha sakin kalmayı başararak onun içeri girmesi için kenara çekildim. Daireme girdi. 3 haftaya yaklaşık bir süredir burada olmama rağmen genellikle ben onların dairesine gitmiştim. Menajer ajusshi ile beraber kaldıkları için hepsiyle işimiz hakkında konuşmak kolay oluyordu.

Koreli Arkadaşım Bir İdol! // VIXX(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin