4🍀ST⭐RLİGT Saldırısı

1.6K 181 387
                                    

Multimedya:Ken💕

🍀

Aileme son defa el sallayıp gözüm yaşlı bir şekilde uçağımın kapısından içeri girdim. Az sonra kalkacaktı ve ben ailemle vedalaşırken oldukça hüzünlü dakikalar yaşanmıştı.

Kendi yerime oturduğumda ellerimle yüzüme yelpaze yapmaya başladım. Boğazımdaki yumrunun da geçmesini dileyerek kendime gelmeye çalışıyorum.

Biraz sonra anons verildi ve çok geçmeden uçak havalandı. Ciddi diddi gidiyordum. Ailem olmadan,tek başıma,yıllar sonra ilk defa.

Ah, doğru. Bir de beni alacak biri lazım. Şimdi saat akşam 21:00. Yaklaşık 11 saate orada olsam sabah 08:00 gibi orada olurdum. Ken ile iletişime geçmem gerek. Evet, bana Hongbin'in numarasını o şoku yediğim gün atmıştı.

Uçaktayım şu an ama aramam gerekiyor.

Bundan dolayı cebimden cep telefonumu çıkardım ve rehberimde gezinmeye başladım.

삽화(Sanat eseri) yazısını görünce bir an duraksadım. Ona hocamın da beni kayıt ettirdiği ismimle hitap etmeliyim. Sakin ol Yonca ve ara artık.

Numaranın üzerine tıkladım. Ardından kulağıma götürdüm. Çalıyordu vallahi.

Alo!

Uykulu uykulu çıkan sesini işittiğimde bir an gerçekten dondum kaldım. Her ne kadar sakin kalmaya çalışırsam çalışayım sonuçta ben de bir Starlight'tım. Ve şu an ciddi ciddi Hongbin ile konuşacak olmanın verdiği heyecanı nasıl anlatırım bilemiyorum.

Alo! Kimsiniz?

Bir kere daha esneyip tekrar edince kendime gelmeyi becerebilerek hızla cevap verdim.

Rahatsız ettiğim için özür dilerim. İsmim Hae Soo. Ken'in arkadaşıyım. Telefonu kırıldığı için bana bu numarayı vermişti. Onunla görüşebilir miyim acaba?

Ah,anladım. Gece gece arayınca ben-

Gece mi?

dedim ve saatime baktım. Ne gecesi be? Hay Allah beni davul etmeye emi!

Aklıma gelen şeyle gözlerim hemen büyüdü ve ağzım bir karış açıldı. Türkiye saati Kore saatinden 6 saat geri. Şimdi burada akşam 21:06 Pazar ama orada 03:06 Pazartesi!

Hemen Korece olarak yeniden söze girdim. Biraz panikle karışık olduğundan dolayı hızla konuşmaya başlamıştım yine.

Ah,doğru. Ben tamamen unuttum.Şu an başka bir ülkedeyim. Saat farkı aklımın ucundan dahi geçmedi. Gerçekten çok özür dilerim. Gerçekten,gece gece rahatsız ettim. Lütfen kusuruma bakmayın.

Hayır,hayır. Sorun değil. Şey... Bu saate aradığınıza göre önemli bir şey olmalı.

Koreli Arkadaşım Bir İdol! // VIXX(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin