10🍀Korkuyorum

965 142 158
                                    

Multimedya: Hakyeon💙

MinMin'den gelmişti mesaj. Şu an yurtta dinleniyor olmalı. Bana ameliyat olduğuna dair de bir şey söylememişti. Önemli olabilir korkusuyla hemen telefonu açarak mesaja baktım.

사랑해요🍀.💙
(Seni seviyorum🍀.💙)

Yine ne olmuştu Allah bilir?

MinMin seni seviyorum mesajını onu takmadığım zamanlar dikkatimi üzerine çekmek için yazıyor. Her seferinde de böyle yapınca alışıyor hâliyle insan.

Aslında sinirliyim ama henüz hastaneden döndüğünü bildiğim için sakin bir şekilde çaktırmadan cevap yazdım.

Korece yazacak hâlde değilim MinMin. Türkçe yazabilir misin? Ne oldu?😕İyi misin?

Ben yazarken Hongbin başını kaldırarak telefonumun ekranına bakmaya çalışıyordu.

Telefonu kendime doğru çekip ekranını karnıma kapatırken Hongbin dudaklarını büzerek bana baktı.

"Ne o? Sevgilinle mi mesajlaşıyorsun gizli saklı?"

Gözlerini kaçırarak imalı imalı sorduğu soru karşısında hemen gözlerimi irileştirerek şaşkın bir ifadeyle cevap verdim.

"Hayır! Hayır tabii ki de! Sevgilim falan yok benim. Bir arkadaşımla mesajlaşıyorum. En yakın arkadaşım."

"Öyle mi?"

Yine yüzüne muhteşem tebessümünü yerleştirerek sorduğu soruya;

"Öyle."diyerek yanaklarına uzandım ve iki elimle,iki yanağını birden gülerek sıkmaya başladım. O da gülüyordu. Hâlinden oldukça memnun gibiydi.

Bu esnada bir mesaj sesi daha gelince Hongbin'in yanaklarını bırakarak kucağıma bıraktığım telefonu yeniden elime aldım.

Asıl sen iyi misin? Neden Korece yazacak hâlin yok? Bir şey mi oldu?😰

Şimdilik cevap vermeyerek telefonu kapattım. Hongbin yanımda beni mutlu etmeye çalışırken yeniden sinirlenip yazmak istemiyorum.

"Hongbin,gidelim mi artık? Çok geç oldu."

Ayağa kalktım. O da yüzünden silmediği tebessümüyle ayağa kalkarak tam karşıma dikildi. Boyu benimkine kıyasla yine uzundu. Ben onun omzuna geliyordum sanırım.

"Tamam,gidelim."dedi ve tek kolunu omzuma atarak beni kendisine çekti. Sonra ilerlemeye başladı. E tabi doğal olarak ben de onun peşinden.

Ahh! Bir de gıcıklık olsun diye tüm ağırlığını üzerime vermeye çalışıp gülmez mi?

"Hongbin rahat dur,ahh! Çok ağırsın! Yah!"

Üzerimdeki ağırlığını kaldırdı ve düzeldi. Yüzünü çevirip bana bakarken;

"Tamam,tamam. Acıdı mı?"diye sordu.

Koreli Arkadaşım Bir İdol! // VIXX(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin