Multimedya:Sanat Eseri= Hongbin😍💙 Ölüyorum...
Uzun bir aradan sonra uzun bir bölümle geldim millet. Bölümün sonunda neye uğradığınızı şaşıracaksınız.😂 Keyifli okumalar😘💕
"Yah! Noona! Hile yaptın resmen! Sayılmaz,yeniden."
"Hile falan yapmadım. İddiada nasıl hile olabilir Hyuk? Mızmızlık etme, kazandığımı kabul et. Getir alnını."
"Ama-"
"Getir getir."
"Çok sert vurma ha. Yoksa seni hayranlarıma şikayet ederim."
"Tehdidini yesinler senin."
"Ne?"
"Boşver. Gel buraya."
"Ama noo- Ah! Yah!"
Sonunda beklemediği bir anda alnına fıske geçirdim.( Orta parmağınızı geriye doğru esneterek bir anda sertçe,hızlı bir şekilde serbest bırakma.)
Alnından çıkan o 'şlak' sesini duyunca endişelenmekten çok gülme içgüdüm ağır bastı. Ve bu içgüdümü bastıramayarak kahkaha atmaya başladım.
Hyuk ile iddiaya girmiştik.
Ama garip bir iddia. Hem de oldukça garip. Birkaç gün önce yanıma gelerek beni sürekli rahatsız etti. Onu dinlemem konusunda çok ısrarcı oldu. Bu ısrarları canımı sıkmaya başlayınca işimi gücümü bırakıp şirketin karşısındaki boş parka geçtik. Parktaki büyük kaydırağın tepesinde ayaklarımızı kaydıraktan sarkıtmış yan yana oturarak konuşmaya başladık.
O gün bana dedikodu yapacak bir arkadaş misali yaklaştı. Gizlice bir şeyler aktarıyormuş gibi hem munzurca sırıtıyor hem de fısır fısır bana bir şeyler anlatıyordu. Tabii garip olan şey anlattıklarıydı.
O gün için en iyisi bir flashback yapalım.
~Flashback~
"Noona,Hongbin var ya Hongbin."
"Hongbin? Burada olsaydı canına okurdu senin şimdi. Hyung diyeceksin hyung."
"Yah! Asıl mesele bu değil. Önemli bir şey söyleyeceğim. Lütfen beni dinler misin?"
"Tamam,dinliyorum."
"Bizim Hongbin'imiz..."
"Evet."
"Yakışıklı sanat eserimiz..."
"Evet."
"Uzun boylu,iyi bir vücuda sahip, yanaklarında şirin gamzeleri olan şirin Hongbin'imiz..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koreli Arkadaşım Bir İdol! // VIXX(✓)
FanficAz önce Ken'in koştuğu taraftan genç kızlar buraya doğru geliyordu. "Nereye gitti ki?!" "Az önce buradaydı. Çok uzaklaşmış olamaz." "Ken oppa buradaysa diğerleri de buradadır kesin. Ölebilirim heyecandan." Burası aynı bu genç kızlar gibi başka kızla...