1 Sene Sonra...🍀
Üniversitedeki son seneme gelmiş bulunuyorum. Dilim gerçekten MinMin'in de yardımları sayesinde oldukça gelişmiş durumda.
Ah,doğru! MinMin demişken... Min Joon'a koyduğum takma ad. Ama çok şirin değil mi?
Bana 1 yıl boyunca oppa demetmeye zorlattı. Dedim mi?
Tabii ki hayır.
Bu arada... Garip şeyler de olmuyor değil. İçimde öyle garip bir şüphe var ki, buna tam olarak anlam veremesem de gerçek mi yoksa kendi kafamdan mı kurguluyorum emin olamıyorum.
1 yıl boyunca her gün Min Joon ile sohbet ettik. Şu an çok samimiyiz. Bana çoğu yerde kendisinden bahsetmişti.
Ama asıl garip olan şey Kore'li olan öğretmenim Oh MinHo'nun davranışlarıydı. Nasıl mı?
Beni dilimi geliştirmem için uygulamaya yönelten ve Min Joon ile tanışmamı sağlayan oydu. Şüphelerim de biz arkadaş olduktan sonra yaptığı hareketlerle başladı.
Ödev olarak bize bir kura çektirdi. Çektiğimiz kağıtların her birinde ayrı bir K-pop grubunun ismi vardı. Ve bu ismi çeken kişiler,çektikleri grubun YouTube üzerinden çevirilerini yapıp admini olacaktı.
Sıra bana bir türlü gelmedi. Aslında çoğu kişiden öndeydim ama hocam yanıma geldi ve;
"Sen bekle."dedi.
Bekledim...
Zil çaldı. Tüm sınıf boşaldı. Karşıma boşalmış bir akvaryum tarzı şeyle geldi. Kaşlarımı çattım. O ise sağ elinde tuttuğu kağıdı bana uzattı.
"İşte senin grubun da bu. Onlara çok dikkat et. Onları çok sev. Çevirilerini güzel yap ve Türk halkına güzelce onları izlet."
Elime aldım kağıdı. Açıp baktığımda tanıdığım bir grup olmasa dahi başımı sallayarak onu onayladım.
Tam 1 senedir o grubun çevirilerini yapıyorum.
Şimdiye kadar anlattıklarımın hepsini bağlayacak olursam eğer; Min Joon ile bu gruptaki bir kişi tamamen uyuşuyordu.
MinMin'in bana ara ara anlattığı şeyler gerçekten aklımı karıştırmaya yetiyordu. MinMin de,bu gruptaki kişi de gerçekten çok benzerdi.
MinMin arkadaşlarıyla beraber kaldığından çoğu kez bahseder.
Arkadaşlarının çok esmer olduğu için kendisiyle sürekli dalga geçtiğini söylerdi. O gruptaki çocuk da esmerdi. Ve arkadaşları hep onunla eğlence amaçlı dalga geçerdi.
Sonra...
Sonra iki ablası ve bir abisi olduğundan bahsetmişti. O gruptaki kişinin de iki ablası ve bir abisi vardı. Hatta ikisinin de ablaları ve abisinin yaşının dahi tutması daha da şüphe uyandırıcıydı.
Benzerlik sadece bunlarla sınırlı değil.
İkisinin de doğduğu yerin Changwon olması.
Onun haricinde ikisinin de favori renklerinin kırmızı ve siyah olması.
İkisinin de en sevdiği yiyeceğin Galbi(Kore eti) olması.
Ya da... Ya da ikisinin de doğduğu günün 30 Haziran 1990 olması gibi.
Of! Bilmiyorum. Kafam gerçekten çok karışık. Ama öyleyse bile MinMin bana neden söylemesin ki?
Yatakta gecenin bir yarısı düşüncelerimle boğuşurken telefonumun titremesiyle onu elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koreli Arkadaşım Bir İdol! // VIXX(✓)
FanfictionAz önce Ken'in koştuğu taraftan genç kızlar buraya doğru geliyordu. "Nereye gitti ki?!" "Az önce buradaydı. Çok uzaklaşmış olamaz." "Ken oppa buradaysa diğerleri de buradadır kesin. Ölebilirim heyecandan." Burası aynı bu genç kızlar gibi başka kızla...