11🍀Ön Yargılı Pisliğin Tekisin

953 143 215
                                    

Bugün benim doğum günümdü.😂 Aynı zamanda çok çok sevdiğim kardeşim JK_sWife yani Yağmur'umun da. Bu bölümü ona ithaf ediyorum. Jungkook ile de aynı gün doğmuş olmanın sevinci var tabii.😏😄 Bu güzel gün şerefine yeni bölümümüz sizlerle.😘

Doğruyu söylemek gerekirse senden gizlediğim bir sır var.😞 Uzun zamandır söylemeye çalışıyorum ama bir türlü yapamıyorum.

Korkuyorum...

Eğer bunu öğrenirsen bana karşı samimi olan bir arkadaşımı kaybetmekten korkuyorum. Bu sırrı öğrendikten sonra bana karşı çevremdeki insanlar gibi yapmacıklaşmandan korkuyorum.

Daha doğrusu ben... Seni kaybetmekten gerçekten çok korkuyorum.

🍀

Bir yarım saat öncesine kadar sinirli olduğum çocuğa karşı şu an üzgün hissediyordum. Neden mi? Bana ne demek istediğini çok iyi anladım çünkü.

İdol olmak çok zor.

Belki de arkadaş edinmek istedi. Bir sürü de arkadaşı oldu. Ama zamanla fark etti ki,hiçbiri ona karşı samimi değildi. Çünkü onlara göre Hakyeon sadece ünlü biriydi. Hakyeon ile arkadaş olmak kendilerini övdürtüyordu.

O da bu yüzden idol olduğunu saklayarak benimle arkadaş olmak istedi. Çünkü onun mantığına göre onun idol olduğunu bilmez ve samimi davranırsam tamamen samimi bir arkadaşı olurdum.

Ne demek istediğimi anlıyor musunuz?

Kafam allak bullak,pek anlatamıyorum çünkü.

İdol olunca yani ünlü biri olunca hiç görüşmediğiniz akrabalarınız bile ortaya çıkarak sizinle can ciğer oluyor. Etrafınız tamamen yapmacık kişilerle doluyor.

Biz sadece kamera önünde gösterilenleri görüyoruz. Oysa arkasında neler olduğunu hiçbirimiz tahmin edemeyiz değil mi?

Of! Canımı daha çok sıktın MinMin. Bu gece bana uyku haram sanırım. Ağlamak istiyorum.

🍀

Kahvaltı sofram harika oldu vallahi. Dün babaannem doldurdu bir poşet dolusu erzağı. Kendisi Kore'de yaşıyor ama evin arkasındaki büyük bahçede ekmediği ürün yok. Çiftliği de var. Kendi inekleri,kendi koyunları vs. Her şeyi kendisi yetiştiriyor. Ve yetiştirdiği ürünlerle açtığı Türk mutfağında leziz Türk yemekleri yapıyor.

Kahvaltı soframa her şeyden koydum. Tam bir Türk sofrası oldu. Türk çayımı da demlemek için ketıldaki suyun kaynamasını bekliyorum.

Babaannemin el yapımı peynirinden de kesip güzel bir kahvaltı tabağına koydum. Ardından onu da sofradaki yerine yerleştirip tezgahın başına geçtim.

Ellerim tezgahta ketılın kaynamasını beklerken kapı zili çaldı. Bunun üzerine ellerimi çekerek mutfaktan çıktım ve kapıya doğru ilerledim.

Kapıyı açtığımda Ravi ve Hongbin'i görmeyi beklemiyordum.

Hongbin her zamanki şirin tebessümüyle el sallayarak;

"Günaydın,güzeller güzeli melek."dedi.

Tebessüm ettim.

O sırada Ravi de Hongbin'e göz devirdikten sonra sırıtarak bana döndü.

Koreli Arkadaşım Bir İdol! // VIXX(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin