12🍀Arkadaş İşte!Arkadaş!

926 150 158
                                    

🍀

Hayır,hayır Allah'ım lütfen... Hakyeon gelirse biterim ben. Leo Yonca olduğumu biliyor. Hongbin de duyduysa biliyordur. Her an ağızlarından bir şey kaçırabilirler.

Ayrıca Hongbin... Gerçekten şu an Leo'yu dövebilecekmiş gibi bakıyor.

"Ne oluyor orada? Hongbin? Hae Soo? Leo?"

Kendini unuttun galiba. Hakyeon...

Bittim ben!

Hakyeon buraya doğru ilerlerken Leo'ya ters ters bakan Hongbin'in sağ koluna iki elimle birden yapıştım. Onun yüzüne aşağıdan bakarken hızla konuşmaya başladım.

"Hongbin, lütfen. Lütfen gidelim. Sana her şeyi anlatacağım,tamam mı? Lütfen... Bana güven ve sadece gidelim. Lütfen..."

Sözlerim üzerine bir süre gözlerini yumdu. Birkaç saniye kapalı tuttuktan sonra yavaş yavaş yeniden açtığında;

"Tamam."dedi. "Gidelim."

Derin bir nefes verdim gerçekten.

Hâlâ Hongbin'i aynı şekilde tutarken onunla beraber arkamıza döndük. Hakyeon da bu esnada tam karşımıza gelerek durdu.

"Neler oluyor? Niye toplanmıştınız burada? Hepiniz çok gergin görünüyordunuz?"

"Ah,şey... Önemli bir şey değil."

Konuyu nasıl dağıtmam gerektiğini düşündüm. Aksi takdirde bu durumdan kaçabilmemin başka hiçbir yolu yoktu. Hongbin kendisinde olsaydı şu an çoktan bir şeyler bulmuş olurdu ama gerçekten çok ciddiydi.

Buldum!

Doğru ya, yalan da değil üstelik!

"Bir dakika! Senin ne işin var burada? Akıllanmadın mı hâlâ? Niye dinlenmiyorsun?"diye sordum kızgın bir ses tonuyla.

Köşeye sıkıştı beyefendi. Sol elini saçlarına atarak ilk önce karıştırdı. Ardından ensesine doğru indirip masaj yaparken sırıttı.

"Çok sıkıcı. Yatmaktan nefret ediyorum. Hiçbir harekette bulunmayacağım. Sadece bizimkileri izleyeceğim."

Yutkundum ve onu şimdilik başımızdan savabilmek için sözlerime devam ettim.

"Öyle mi? Tamam o zaman. Bu arada diğerleri öğlen yemeklerini yemek için 2.kattaki dinlenme odasındalar. Sipariş ettikleri şeyleri yiyorlardı. Sen de onlara katıl. Karnını doyur. Ah,unutmadan. Merdivenleri de dikkatli çık."

"Tamam. Peki ya siz... Siz gelmeyecek misiniz?"

"5-10 dakika sonra geliriz."

"Niye? Ne yapacaksınız?"

"Amma da meraklı çıktın?! Hongbin için birkaç farklı makyaj stili deneyeceğim. Oldu mu? Hadi Hongbin,gidelim."

"Yah! Oppanla düzgün konuş,şımarık şey seni."

Leo bu durumu bozar mı bilmiyorum ama gidebileceğim yere kadar gitmek istiyorum. Bu konuda oldukça kararlıyım.

Hakyeon'a dil çıkartırken Hongbin ile beraber ilerliyorduk. Hâlâ iki elim onun koluna yapışıktı. Biri görse şu an çok yanlış anlayabilirdi. Neyseki kimsecikler de yoktu şansıma.

En yakın oda Ken'in pratik yaptığı odasıydı. Onlar da bir üst katta yemek yediği için Hongbin ile rahatça konuşabilirdim.

Bundan dolayı Ken'in pratik yaptığı küçük odaya girerek kapıyı kapattım. Hongbin'i içeride bulunan tek koltuğa oturttuktan sonra ben de hemen yanına oturdum.

Koreli Arkadaşım Bir İdol! // VIXX(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin