🍀Ama bu sözler... Neden bana hitap edilmiş gibi?
Olamaz değil mi?! İlk defa duyduğum bu sözlerde beni anlatıyor olamaz!
Zaman ve samimiyet...
Zaman değişti zamanla elbet.
Kaldı geriye bir tek samimiyet.Zamanla olmaya başladın bir tek sen...
Samimi arkadaşım,
Samimi dostum,
Samimi sırdaşım
Ve...
Samimiyetle beklediğim ilk aşkım.🍀
Hayır,hayır. Kesinlikle olamaz. Saçma sapan şeyler düşünme sakın Yonca!
"Hae Soo! Senin ne işin var burada?"
İsmimi duyunca daldığım saçma düşüncelerden irkilerek kurtuldum. Hakyeon şaşkın bir ifadeyle yüzüme bakıyordu.
Güldüm.
Ardından kapıyı kapatarak tamamen içeri girdim ve Hakyeon'un karşısındaki koltuklardan birine oturdum.
"Öyle dolaşıyordum. Birinin şarkı söylediğini duyunca merak ederek buraya geldim. Senmişsin. Yah? Bu arada az önce söylediğin şarkı sözleri... Yeni comeback parçanıza falan mı ait? Daha önce hiç duymadım."
Elini saçlarına attı. Sanırım... Utandığı zaman şu an da yaptığı gibi elini saçlarına atıyor,gülmeye çalışıyordu. Çalışıyordu diyorum çünkü öyle.
"A,hayır. Hahaha!Öylesine... Saçmalıyordum işte. Özel bir şey değil. Hahahahaa!"
Yüzümü buruşturarak bu saçma tepkisini izledikten sonra kendimi tutamayarak gülmeye başladım.
Bu esnada odanın içini telefonumun melodisi doldurdu.
Cebimde titreyen telefonumu ayağa kalkarak çıkardım. Elime aldığımda ekranda yazan 'Menajer ajusshi' yazısını gördüm. Bekletmeden hemen çağrısına cevap verdim.
"Alo,ajusshi."
"Hae Soo,giriş kattaki tasarım odasında seni bekleyen personeller var. Bir konu hakkında mutlaka danışmaları gerektiğini söylüyorlar. 2 dakika ilgilenir misin?"
"Tamam,ajusshi. Hemen gidiyorum."
Telefonu kapatıp kotumun arka cebime yerleştirirken Hakyeon'a;
"Sonra görüşürüz, gitmem gerek." dedim ve el sallayarak hızla çıktım.
Koridorda biraz koştuktan sonra sağa dönerek merdiven korkuluklarından tutundum ve merdivenleri ikişer üçer hızla inmeye devam ettim.
🍀
"Evet,sunbae(Herhangi bir yerde kendisinden daha kıdemli olanlara verilen isim.). Sahnede kullanacaksak arka plan için bu renk daha uygun olur. Ayrıca sahne zemini de oldukça sade olmalı. Hah! İşte,şu mükkemmel olur."
Bana verilen kategoride gördüğüm sade zemini heyecan yaparak işaret parmağımla gösterdim.
Yanımdaki sunbae elimde tuttuğum kategoride işaret ettiğim zemine bakarken benden daha çok heyecanlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koreli Arkadaşım Bir İdol! // VIXX(✓)
FanficAz önce Ken'in koştuğu taraftan genç kızlar buraya doğru geliyordu. "Nereye gitti ki?!" "Az önce buradaydı. Çok uzaklaşmış olamaz." "Ken oppa buradaysa diğerleri de buradadır kesin. Ölebilirim heyecandan." Burası aynı bu genç kızlar gibi başka kızla...