Vysvětlování

33 4 0
                                    

V Ellině obličeji se objevil potěšený a trochu klidnější výraz a s díky vstoupila dovnitř.
Kaira jí však pohybem ruky odmítla: ,,Neděkuj. Radši nám řekni, co máme dělat, a co to - ehm, tohle -  znamená." Svá slova doprovodila rozmáchlým gestem, které obsáhlo celý prostor.

Ella ukázala na blondýnku, kterou teď držel Petr v náručí.
,,Nejdřív jí vemte do tepla, nebo to nepřežije. A žádné otázky, dokud nebude více méně v pořádku."
Zdálo se, že se Elle vrátila její obvyklá energie a ráznost.

Kaira se už ani nemusela rozhlížet, aby věděla, co uvidí. Samé nechápavé pohledy. A sem tam nějaký pár očí, který čeká, co ona udělá. Štvalo jí to . Předně vůbec netušila, o co jde - ale byla rozhodnutá to zjistit.
,,Jdeme." Zavrčela nevrle na své spolužáky.

Následovala Ellu až do velkolepé, úžasné - sauny? Tohle má zachránit Annabell? Asi ano, soudě podle dalších slov jejich momentální průvodkyně.
,,Takže, tady zůstaňte, dokud se jí neustálí dech, tep, i tělesná teplota. Protože kdyby zůstala při proměně v zimě, nemusí to přežít, už takhle je podchlazená. No, už všechno víte, tak já asi pů....."
Ella se při řeči plynule otáčela, jen aby narazila na dokonale naštvaného Petra. S ledovýma očima jí oznámil, že nikam nepůjde, dokud nezodpoví všechny, tím je míněno úplně všechny, otázky.
Z celého jeho těla čišelo nebezpečí. Ovšem oči ho prozradily. Jen na moment jimi zalétl pohledem ke Kaiře, skoro jako by se chtěl ujistit, že jedná správně. Kairu zamrazilo v zádech. Co se tu u všech svatých děje?

Ella, opět zbavená sebevědomí, byla posazena na podlahu, čelem k ostatním, kteří získali svá místa v pozoruhodné sauně. Ani sebevětší horko však nedokázalo zahnat obavy a chlad, který okupoval jejich podvědomí.

Ticho nakonec rotechvělým hlasem přerušila samotná Ella: ,,Nemohu vám odpovídat. Přísahala jsem. Nesmím nikomu sdělit žádné faktické informace týkající se Království a Prvního Kruhu, nebo zemřu."
Opět nastalo tísnivé mlčení, ale Kaiřiny myšlenky ubíhaly jako o závod.

,,Nesmíš prozradit žádné faktické informace..." ,,...ale o potvrzení našich informací ani slovo..." ,,...prostě odpovídej ANO/NE....",,...vlastně ani nemusíš mluvit, jen hýbej hlavou..."  ,,...ale pravdivě..." ,,...přísahej!"

Ano, to byly myšlenky a slova více osob. Brainstorming v praxi. Ale bylo to divné. Sakra moc divné.

Ella kývla na znamení, že souhlasí, bude spolupracovat a oni můžou začít. Místo přísahy si položila ruku na srdce a sklonila hlavu.

,,My jsme První Kruh."
Přikývnutí. ANO.

,,Annabell prochází přeměnou."
ANO

,,My taky procházíme přeměnou."
NE

,,Ale budeme jí procházet"
ANO

,,Protože jsme První Kruh"
ANO

,,První Kruh má nějaké zvláštní schopnosti."
ANO

,,Všichni umíme vyvolat duchy?"
NE

,,Všichni máme magické schopnosti?"
NE

,,Tohle nikam nevede." Uzavřela debatu Kaira. ,,Musíme na to přijít sami, ale jinak. Stejně máme asi jenom kolektivní halucinace, třeba bylo něco ráno v čaji..."
Sama slyšela, jak je tahle výmluva ubohá. Nikdo jí to nebude věřit.
,,Hele, já vím, jak to zní blbě, ale Ella nám očividně nic nového neřekne. Sice jsme údajně první Kruh, ale co to znamená, to nevíme. Prostě to zjistíme jinak." Hodně štěstí, pomyslela si sama pro sebe. Ale když nikdo nic nenamítal, vyhodila Ellu ze dveří.

Království KruhuKde žijí příběhy. Začni objevovat