Zdravím všechny čtenáře i náhodné návštěvníky. Vím, že s vydáváním příběhu jsem trochu (čti hodně) na štíru, a navíc se snažím staré kapitoly přepisovat (s podobným úspěchem). A protože mě tvůrčí blok způsobený začátkem prázdnin a nástupem na SŠ ještě nepřešel, přikládám alespoň interview s mými oblíbenými postavami.
Kaira:
1. Čeho se nejvíce bojíš?
Nejvíce se bojím toho, že kvůli mně, kvůli mé slabosti, budou mí blízcí trpět a já s tím nedokážu nic udělat. Dřív jsem si myslela, že se to nestane, protože takové věci se dějí jen ve filmech a knihách, ale...No, změnila jsem názor.
2.Jakou vlastnost na sobě nejvíc odsuzuješ?
Mám problémy věřit ostatním. I když mají pravdu, je pro mě těžké se o tom nechat přesvědčit.
3.Jaký talent nebo schopnost bys chtěla mít?
Chtěla bych umět létat. Vím, že je to hloupost, ale musí to být nádherné. Jen tak se vznášet, být volný jako pták...
Co ty víš, třeba se ti to splní.
To asi sotva. Ale bylo by to hezké.
4.Při jakých příležitostech lžeš?
Snažím se nelhat, ale někdy zalžu. Většinou, když se jedná o něco trapného, nebo něco, co by mě dostalo do problémů.
5. Jaká je tvá oblíbená fiktivní postava?
Ted' zrovna asi Rhysand, vladař nočního dvora ze série Dvůr trnů a růží. Umí snít, a co je důležitější, mění sen o lepším světě ve skutečnost. A taky je hezký.
Souhlasím, Rhysand je boží.
Přesně.
6.Jak se ti líbí v Království?
Moc. Připadá mi to tu známé a uklidňující, jako bych tu už někdy byla. Jen mě štve, že tu musíme chodit do školy. Ten hrad je královské sídlo, ne škola!
Počkej, to jsi zjistila jak?
Daniel to zjistil v knihovně...
Aha. Ten z toho bude mít jednou problémy, chudák.
Proč?
Ehm,...Já už musím končit. Díky za rozhovor!
Není zač. Ale vážně bych to chtěla vědět, nikomu bych to neřekla. Prosím...
Jak jsem řekla, musím končit. Ahoj.
By Vás to nezabilo...
Hej! Já tě slyšela!
Tak pardon, že chci vědět něco, co se týká mého kamaráda.
..................................
Michael:
1.Jakou vlastnost na sobě nejvíc odsuzuješ?
To, že se nedokážu vzepřít svému otci. Asi jsem v jádru duše zbabělec.
Ne, Michaeli, vůbec to není tím, že je tvůj otec bezohledný tyran, který by tě na týden zavřel ve sklepení jenom za náznak vlastního názoru. Víte, on je trochu sebekritický. A docela ho vzalo, že po tolika letech našel svůj Kruh.
Nemluvte o mně, jako bych tu nebyl!
Omluvím se, když uznáš, že je to pravda.
Můžeme se přesunout k další otázce, prosím?
Jistě. Tak tedy: 2.Kde bys chtěl žít?
Někde daleko od otce. Třeba na Islandu. Málo lidí, divoká příroda. Jo, na Islandu, tam musí být hezky...Ale jen kdyby tam se mnou byli i ostatní.
3.Jaká je tvá oblíbená činnost?
Rád si povídám se svou starou chůvou. Dovede moc hezky vyprávět o lidech i o historii našeho království. od nikoho jsem se toho tolik nenaučil jako od ní.
4. Co si myslíš o tom, že Kaira vyrůstala mimo Království?
To je divná otázka. vůbec sem nezapadá. Co tím sledujete?
Co si myslíš, že tím sleduji?
Ehm...Snažíte se zjistit, jestli, až přijde čas, podpořím ji, nebo svého otce?
Ne. Ale to je taky dobrá otázka. Odpověz na obě , prosím. Přísahám, že tvé odpovědi nevyužiji proti tobě.
No dobře, jak chcete. Určitě vždycky podpořím Kairu, protože je-
Neříkej to slovo! Je to tajemství! Ona to neví!
OK. Ale stejně budu vždycky na její straně. To, že tu nevyrůstala, asi trochu problém je, ale věřím, že si zvykne. Oni všichni si zvyknou. Bude to šok, ale zvládnou to.
To by bylo všechno. Děkuji za rozhovor.
Není zač.
........................
Doufám, že jsem alespoň někomu udělala radost. Kdyby jste stáli o rozhovor s některou z dalších postav, tak stačí napsat. Ale kdyby tahle ,,kapitola" byla propadák, tak to napište taky!
Děkuji a loučím se, hezký zbytek neděle.
PS: Na opravdových kapitolách se už pracuje.
ČTEŠ
Království Kruhu
FantastikZ letišť v různých částech světa odlétá skupina dětí do tajemného Království, kde mají chodit do školy. Zpočátku se spolu ani nedomluví a učitelé jim to moc neulehčují. Sledují je na každém kroku a sami mají nějaké velké tajemství. Mezitím se z dětí...