6 - Aşık Malfoy

2.2K 202 69
                                    

Medya: maNga - We Could Be The Same   ( Bölümde anlarsınız zaten )

.  .  .

"Bizimle gelmek istediğine emin misin? Bu sıralar biraz rahatsız gibisin."

Yüce Malfoy'un pes etmeye başladığını anladığımda sırıtmamaya çalıştım ve omuz silktim.

"Elbette geleceğim. Gelmediğim nerede görülmüş?"

Draco pes ederek gelmeme izin verdiğinde onun arkasından yürümeye başlamıştım. Yanından yürümüyordum çünkü eğer yanından yürüsem ona attığım şüpheci bakışları fark edebilirdi.

Neyi vardı bu çocuğun?

Genellikle birileriyle uğraşmak için o beni çağırırken şimdi haber vermemekte neyin nesiydi? Resmen birileriyle uğraşacaklarını o ikiz şişkolardan öğrenmiştim!

Tabii ki sonra da onun yanına gidip benim de onlarla geleceğimi söylemiştim. Sonra da Yüce Malfoy onlarla gelmemem için salak saçma bahaneler uydurmaya başlamıştı. Ama ben inatçı ve mükemmel bir kız olduğum için bu bahaneleri umursamayıp geleceğimi söylemiştim.

Sonuç: Şuan da Yüce Malfoy'un bulaşmak istediği ama benim gelmemi istemediği kişilerin yanına gidiyorduk.

Bakalım ne işler çeviriyorsun Draco bey...

Bir süre o önde biz arkada yürümeye devam ederken Draco'da tuhaf bir şeyler olduğunu fark etmiştim. Sanki... Heyecanlı gibiydi. İyi de neden? Dumbledore'u falan mı öldürecektik?

Ben yürürken bir yandan da etrafı izlediğim için geldiğimizi fark etmemiştim. Geldiğimizi ise Blaise'in konuşmasıyla fark ettim.

"Nasılsınız fıstıklar?"

Blaise'in sözleriyle başımı karşımızdakilere çevirdim. Üç tane gerçekten fıstık gibi kız karşımızda Draco ve Blaise'e bıkkın bakışlar atıyorlardı.

Ortalarında olan kız cevap vermişti. "Biz de bu avanaklar kim bilir ne zaman bizi rahat bırakacaklar diye düşünüyorduk."

Başımı hemen Draco'ya çevirdiğimde Draco'nun pür dikkat o az önce konuşan kıza baktığını gördüm. Ama normal bakmıyordu. Yani her an ona laf atacak gibi değildi, veya alaycıl bakmıyordu.

Fazla... Duygu yüklü bakıyordu.

Gördüklerime inanamayarak gözlerimi kırpıştırdım ve Draco'ya tekrardan baktım. Aynıydı. Beni takmadan o kıza aynı bakışlarla bakmaya devam ediyordu.

Bir ses duydum sanki?

Ah, sorun yok. Sadece kırılan kalbimin sesiymiş. Beş yüz çikolata sonrasında taburcu olacağına eminim.

"Üzgünüz ama bir süre böyle bir niyetimiz yok. Alışsanız iyi olur."

Draco'nun sözlerine o kız kıkırdadığında öfkeyle ellerimi yumruk yaptım. 

Resmen gözümün önünde flört ediyorlardı!

O kıkırdayan kızın yanındaki bir kız da onun gibi gülerken diğer kız Draco ve arkadaşına ters bir bakış atmıştı.

"Artık gitmeliyiz Mary." Draco ve adının Mary olduğunu öğrendiğim kıza ters ters bakan kız konuşmuştu.

Mary denen kız gözlerini Draco'dan ayırmadan konuştu.

"Bu dersimiz boş Shine."

Yani açık açık diyordu ki 'Ye beni Draco'. Aptal Draco da bunu anlamış olacak ki sırıttı.

Çakal [ Tamamlandı ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin