21 - Ship! Ship! Ship!

1.6K 138 102
                                    

Bu bölümde Çakal'dan hiç bahsetmedim çünkü öyle istedim size ne?

Neyse okuyun hayde.

.  .  .

Bella

Bana doğru gelen Amelia'yı gördüğümde karşımdaki çocuktan müsaade isteyerek kovmuş ve Amelia ile yanındaki çocuğun buraya gelmesini beklemeye başladım. Amelia yanıma geldiğinde kocaman gülümsedi.

"Bella, seni Drew ile tanıştırayım. Kendisi artık bizden."

Güzel, bir kişi daha bulabilmiştik.

Drew'e dönüp incelemeye başladım. Kumral, yeşil gözlü ve tatlı bir çocuktu. Bana gülümserken sıkmam için elini uzattı.

"Ben Drew. Drew Anderson."

Gülümsemesine hafifçe gülümseyerek karşılık verirken elini sıktım. "Bellatrix." Dedim ve elimi çekip Amelia'ya döndüm.

"Şuan neredeyse on beş kişiyiz. Sence yeterli mi?"

Amelia düşünceli bir yüz ifadesine büründü. "Belki birkaç kişi daha bulabiliriz. Draco takıntılı manyak kızlara da bir soralım. Eminim onlar da Draco'nun Mary ile nişanlanmasını istemiyorlardır."

Mantıklı.

"Onlarla ben konuşurum. Herkesi toplayınca da planı anlatırız." 

Amelia beni başıyla onayladı. "Pekâlâ. Benim yapabileceğim başka bir şey var mı?"

Ona sırıtırken cevap verdim. "Blaise ile çıkabilirsin?"

Amelia karşımda bin bir renge bürünürken kaşlarını çattı. "Ne çıkacağım ben o maymun götüyle be! Ondan anca evcil köpek olur. Gerçi evcil olacağını da sanmıyorum ama neyse."

Birkaç ay sonra bu lafları ona yedirmek çok zevkli olacaktı.

Amelia'ya omuz silktiğim sırada hâlâ burada olan Drew'i fark etmiştim. Drew tüm dikkatini bana vermişken pek de rahat sayılmazdım.

Ne halt yemeye bu kadar dikkatli bakıyordu ki?

Drew'e kaşlarımı çatarak baktığımda o hafifçe gülümsemekle yetinmiş ve Amelia'ya dönmüştü.

"Ben artık gitmeliyim Amy. Planı anlatacağınız zaman çağırırsınız."

Amelia Drew'i başıyla onayladı ve ona sarıldı.

Sarıldı?

"Sonra görüşürüz Drewy."

Drewy?

Drew yanımızdan ayrıldığında Amelia bana döndü ve çatılan kaşlarımı fark etti. 

"Ne oldu? Rahatsızlandın mı? Karnın falan mı ağrıyor? Gel hastane kanadına gidelim."

Amelia'nın gereksiz telaşına gözlerimi devirdim. "Ben iyiyim. Sadece bir şeyi merak ediyorum. Bu Drew ile ne derece yakınsınız acaba?"

Amelia omuz silkti. "Birinci sınıftan beri arkadaşız. Gerçekten çok iyi biri. Dur, sen neden bunu merak ettin ki?"

Ben de Amelia gibi omuz silktim. "Hiç. Pek gözüm tutmadı da."

Amelia sırıtmaya başladığında yutkundum. Kim bilir yine ne zırvalayacaktı...

"Merlin! Ondan hoşlandın mı?! Bence o senden hoşlandı! Ay! Artık ikinizi resmi olarak shipliyorum!"

Merlin...

Çakal [ Tamamlandı ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin