Bölüm başlığının çok müko olduğunu biliyorum, söylemenize gerek yok 🤣
. . .
Elimdeki katlanmış kağıda iğrenen bakışlar atarken aklımdan çöpe atmak geçmiyor değildi.
Ama ağzıma sıçabilecek bir Emily etkeni mevcuttu işte.
Oflayarak sıkıntıyla listeyi açtığımda çok fazla madde olduğunu görerek gözlerimi belerttim.
Ne yaşadınız siz amk?
Neredeyse 50 maddelik olan listeye göz gezdirdim bir süre. Şu şununla sevgili olacak, bu bunun ağzına sıçacak, şu okuldan kovulacak falan filan. Fakat bunların arasında benim dikkatimi bir madde çekmişti.
Madde 36: Amelia Karkaroff rahatsızlanarak bir süreliğine Hogwarts dışında olacak.
Ne?
Neden?
Nasıl?
Merlin, bu liste beni sürekli zor durumlara sokmak zorunda mıydı? Ben arkadaşımı nasıl hastanelik edecektim ki şimdi?
Bozulan moralim ile diğer maddeleri okumaya devam ederken çoğu maddenin fazlasıyla sıkıcı olduğu kararına vardım. Allah aşkına, elalemin kızına neden sevgilisini ben ayarlıyordum ki? Kendisi özürlü mü? Bulamaz mı tek başına?
Tüm maddelere göz gezdirdikten sonra kağıdı katlayıp cebime koydum ve yürümeye devam ettim. O sırada karşıdan bu tarafa doğru gelen bir adet Dumbledore ile gözlerimi devirdim.
Adam okulda hâlâ beni arıyordu aq
İnsan bir süre sonra bıkar, bu adam bıkmıyor. Her hafta diğer profesörler ile okulu kontrol ediyordu manyak adam.
Hayır onun yüzünden kendi bedenimde okulda gezemiyordum amk.
Hıh! Yaşlı bunak.
Dumbledore bana gülümseyip iyi günler dileyip yoluna devam ederken ben de ona sahte bir gülümseme sunmuştum.
Bu adama sinir oluyorum amk.
Dumbledore yanımdan geçip giderken ben de önüme dönüp ıslık çalarak etrafı seyretmeye başlamıştım.
Bir kız kedisini kovalarken yere düştü, çocuğun biri sevgilisini terk etti, ikiz kız kardeşler kavga etti falan filan. Tüm bunlar olurken ise ben film izler gibi izliyordum.
Ne? Bu konulardan haberdar olmam gerekiyordu sonuçta!
Hogwarts koridorlarında rastgele yürümeye devam ederken ileride gördüğüm Amelia ile Blaise ile kaşlarımı havalandırdım. Amelia buradan görebildiğim kadarıyla Blaise'e öfkeyle bakarken Blaise ise pişkince sırıtıyordu.
Allah bilir ne bok yemişti gene Blaise.
Ben onlara doğru yaklaştıkça seslerini duymaya başlamıştım. Tabii benim gibi bu görüntüyü kaçırmak istemeyen birkaç öğrenci de onları seyrediyorlardı.
"Sana son kez soruyorum Zabini! O çocukla ne alıp veremediğin vardı Merlin aşkına?!"
Amelia'nın sinirden kızarmış yüzüne bakarak sırıtan Blaise omuz silkti.
"O herifi sevmiyorum. Bence yeterli bir neden."
Blaise'in sakin çıkan sesine Amelia daha da sinirlenmiş duruyordu. Bu sırada bense neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.
"Sen hayatımda gördüğüm en ahmak insansın Zabini! Merlin, Hogwarts'ın en yakışıklı 7. çocuğu bana çıkma teklifi etmişti! Sen hangi hakla çocuğa lanet atarsın?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakal [ Tamamlandı ]
FanfictionDikkat, dikkat! Hogwarts'da kaçak var! Kim mi? Tabii ki ben! Yaşlanmış ve tabuta girmeyi inatla reddeden Dumble Amca'nın inadına, Hogwarts'a kaçak gitmek pek de akıllı işi sayılmaz, değil mi? Akıllı olduğumu iddia eden bana zorluk çıkarmayıp intihar...