Bölüm başlığını anlamak için yüzünüz şekilden şekle girerken kolay gelsin sjsjsjjs
. . .
"Yani, bu travma gibi bir şey, öyle mi?"
Sorduğum soruya Bella başıyla onayladı. "Öyle. Onlardan her zaman nefret ettim fakat elimde değil, karşılarına geçtiğim anda tüm kontrolümü kaybediyorum. Hiçbir şey yapamıyorum. Mezun oldukları zaman onlardan kurtulduğumu düşünmüştüm." derken biraz ilerideki profesöre kısa bir bakış attı.
"Anlaşılan yanılmışım."
Amelia yüzünü avucuna yaslamış bir şekilde üzgün bakışlarla Bella'ya bakıyordu.
"Ne istemişler ki senden? Onlara hiçbir şey yapmadın. Durduk yere senelerinin içine etmişler."
Bella sıkıntıyla ofladı. "Onların derdi benimle değildi, tüm Slytherin ileydi. Fakat üst sınıflara bir şey yapamayacaklarını bildikleri için daha savunmasız biriyle uğraşmayı seçtiler. Bu da ben oluyorum."
Saçmalık.
Neden bir grup aptal ergen sırf Slytherinlilere düşmanlık besledikleri için savunmasız ve hiçbir suçu olmayan bir öğrenciye saldırırdı ki?! Üstelik mezun olmalarına rağmen benim biricik kankamı rahat bırakmayıp profesör olup okula gelmişti bu ergen tayfanın başındaki salak.
Amk kaşarı.
"Merak etme, artık yalnız değilsin. Birlikte o profesörün icabına bakabiliriz."
Sözlerime karşı Bella bana tuhaf bir bakış attı. "Aptal mısın sen? O bir profesör. Herhangi yanlış bir davranışımızda okuldan atılabiliriz."
Bella'ya sırıttım. "Ah tabii... Amelia, Bella ve Pansy atılabilir. Ama Çakal'ın öyle kolay kolay atılabileceğini sanmıyorum."
Amelia neşeyle yerinden sıçradı. "Merlin! Elbette! Biz her zaman Hogwarts'tayız ama Çakal genellikle Pansy görünümünde. Onu kolayca yakalayamazlar."
Bella'nın da yüzünden ufak bir gülümseme oluşmuştu. "Fena fikir değil."
Ah, gene günü kurtardım. Ben ne mükemmel bir şeyim böyle ya?
. . .
"Ne demek istediğimizi anladın, değil mi Harry?"
Ağabeyimin sorusuna Harry bıkkınca başını salladı. "Evet, anladım. Cedric'in kupayı almasına izin vermeyip kendim alacağım. Böylece Cedric ölmemiş ve Voldemort geri dönmüş olacak. Ama benim anlamadığım şu, neden Voldemort'un geri dönmesine izin veriyoruz ki? Sonuçta gelecek hakkında her şeyi biliyoruz."
Harry'nin sorusuna gözlerimi devirdim.
Çünkü Voldemort'un ölmesi için senin de ölmen gerekiyor. Ama şimdi ölürsen saçma olur. Çünkü seni geriye döndürecek ölü bir Dumbledore yok.
Ama tabii ki ağabeyim böyle söylemedi.
"Böyle olması gerekiyor, Harry. Bunu çok fazla önemseme."
Ah, cidden mi?
"Pekâlâ..." diye homurdanan Harry'nin yanına gittim.
"Eğer Cedric'in o kupaya dokunmasına izin verirsen seni Voldemort'tan önce ben gebertirim, Potter."
Harry ağzını açmış bir şey diyecekken arkasından Hermione araya girdi.
"Bunu yapabileceğini düşünüyor musun gerçekten?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakal [ Tamamlandı ]
FanfictionDikkat, dikkat! Hogwarts'da kaçak var! Kim mi? Tabii ki ben! Yaşlanmış ve tabuta girmeyi inatla reddeden Dumble Amca'nın inadına, Hogwarts'a kaçak gitmek pek de akıllı işi sayılmaz, değil mi? Akıllı olduğumu iddia eden bana zorluk çıkarmayıp intihar...