4.

418 29 0
                                    

Бяхме се преместили в кухнята и аз любопитно наблюдавах крилата на Чан, докато той приготвяше вечеря. Те бяха толкова красиви, исках да ги докосна и да ги усетя, но знаех че това ще е невъзпитано от моя страна.

Той леко завъртя главата си, сякаш да ме погледне с периферното си зрение и се усмихна. Явно беше забелязал на къде гледам.

- Красиви са, нали?- попита той пристъпвайки към мен с запалена цигара в уста.

- Невероятни са.

- Ти също имащ.

- Какво?... не е вярно аз нямам крила. Ако имах щях да знам.

- Точно това е проблема. За да откриеш крилата си, трябва да убориш името си.

- Как се очаква да го направя? Аз се казвам Феликс в името ми няма нищо което да уборвам.

- Не човешкото ти име, а ангелското.

- Имам ангелско име?

-Да и то е найстина много красиво.

- И какво е то? - Казах аз невярвайки с усмивка.

- Loveless.  Означава нелюбим.

- Ха дори името ми подсказва, че никой не ме обича.

- Всъщност историята на името ти е много интересна.

- Така ли? Нека я чуем.

- Преди много години ангел на име Loveless бил изпратен на земята за да научи какво означава любовта за хората и после да се върне и да научи и останалите. Неочаквано на земята той намерил истинската любов в очите на много красива жена и заедно те си направили семейство. Родили им се две деца и те били много щастливи. Един ден от небето слезли ангели които искали да отведат Loveless обратно в рая за да им разкаже наученото, но той отказал. Искал да остане да живее заедно със семейството си на земята. Пратениците не разбрали на какво се дължи това желание и решили да убият семейството му за да не му оставят причина за да остане на земята. Той толкова се ядосал, че решил да си отмъсти. Върнал се в рая и започнал бунт срещу убийците на семейството си. Към него се включили много ангели които разбирали мъката му, но те всички били прокудени на земята и крилата им били отнети. Ти мили ми Феликс си първият ангел разбрал истинската любов.

- Уау. Тоест за да извадя крилата си трябвада вдигна бунт в рая? - Казах аз със саркастичен глас. А той се засмя.

Моят Ангел Пазител Where stories live. Discover now