14.

272 18 4
                                    

Тръгнах заедно с мъжете нагоре по стълбите. Когато стигнахме до повърхността двамата вдигнаха бъстуните си и пред нас се отвори една огромна врата от която излизаше червен дим. Пристъпих навътре и там видях огромен замък обграден с дебела каменна стена. По някаква причина цялата атмосфера на това място беше червена, облаците, небето, слънцето, дърветата, всичко.

- Замък, какво клише! - казах аз като погледнах мъжът, който ме държеше за ръка, а той не каза нищо.

- Той не може да говори. - каза близнакът му.

- Междо другото, как да ви наричем по отделно. Знам че заедно сте Dreamstime, а човешките ви имена какви са.

- Ние нямаме такива. Родени сме от мрака, както първите ангели бяха родени от светлината.

- Това означава, че вие сте...

- На девет милиона петстотин седемдесет и две години.

- Уау. Това си е доста.

- Защо се интересуваш от това?

- Сега сме отбор, това означава, че няма нищо по важно от нашето приятелство, нали?

Стигнахме до гигантската стена където като с магия се се разцепи камъка и образува порта. Минахме навътре и двамата мъже свалиха палтата си и ги дадоха на слугите си.

- Последвай Мюриел. Тя ще ти покаже стаята в която ще отседнеш... о...и сложи си някаква блуза, защото брат ми трудно издържа на сладки, секси момченца като теб. - погледнах към другия мъж, който облиза горната си устна жадно. Дори не бях осъзнал, че съм без блуза и че съм с извадени крила.

Последвах странната ниска жена до някаква голяма синя врата със златни шарки. Вратата се отвори и и се разкри красива глетка през терасата на помещението. Огледах се и видях гигантско червено легло от едната страна на стаята и гигантски гърдероб от другата. От тавана на помещението висяха странни цветя, също в червен цвят. Никога не бях виждал толкова голяма стая. И това легло. Оох само Чан да беше тук... Само Чан да беше тук... Чан...Толкова много ми липсваш... "И ти ми липсваш Феликс" Чух гласа на Чан и една сълза се изплъзна от бузата ми.

Облякох някаква изчистена черна блуза която намерих в гигантския гардероб, пълен с какво ли не. Някой тихичко почука на вратата и от другата страна се показа Мюриел.

- Господарят Dreamstime ви вика в заседателната си зала, за да обсъдите някои то стратегиите за войнаата.

- Добре идвам.

Последвах дребната прислужница до голяма стая където се бяха събрали близнаците Dreamstime и още някакви типове, които не познавах.

- Феликс! Благодаря ти, че дойде толкова бързо. Ела седни до мен. Господа искам да ви представя прочутия ангел на любовта и отмъшетието Loveless. - Всички започнаха да шепнат по между си и ме гледаха с погледи изпълнени с недоверие.

- Господарю, невъзможно е това момче да е великият Loveless! погледнете го! Той е на не повече от 15 години!

Всъщност съм на 17, идиот!

- Да как можем да му се доверим? - всички започнаха да викат от възмущение.

- Аз самият съм свидетел на силите му! Но... щом настоявате... той може да ни направи кратка демонстрация. - погледнах уплашено към Dreamstime.

Как така да правя демонстрация! Никога до сега не съм се бил без Чан. Ами ако не си овладея гнева и направя нещо, за което после ще съзалявам. "Спокойно! Ще се справиш! Не забравяй, че ти си хранител, а не пазител. Не е задължително аз да съм до теб в битките ти." Не ме е страх от това, а по-скоро от това, че няма да мога да се овладея без теб. "Аз винаги ще съм с теб! Винаги!"

-Добре нека излезем и видим възможностите на този мошенник!

Излязохме на двора и ме накараха да застана по средата на някакъв кръг. Заедно с мен влязоха и още трима мъже които не бяха в заседателната зала по-рано.

- Драги ми Loveless, нека ти предсквя трима от най-добрите ми бойци. В твое ляво е Филип, от дясно е Димитри, а по средата е Боб. - огледах мъжете застанали срещу мен с безизразно лице, опитвах се до показвам колкото е възможно по-малко чувства, за да не видят страха ми. - Правилата са прости! Ако излезеш от кръга, губиш! Позволено е летенето, но не и използването на крилата като оръжие! Готови на старта... СТАРТ!

                                                                          🎆⌛🎆

Моят Ангел Пазител Where stories live. Discover now