5.

463 29 1
                                    

    +18 Сцени
За пръв път пиша подобно нещо и не знам дали съм добра. Надявам се да ви хареса.
○•°○•°○•°○•°○•°○•°○•°○•°○•°○•°○•°○•°○•°

Когато отново отворих очи усетих болка в главата. После осъзнах, че майка ми ме държи за косата. Погледнах я в очите и видях, че все още е пияна.

- Кучи син! Аз бях права! А сега си започнал да водиш клиентите си вкъщи! Няма да го позволя!!!

Тя ме изрита силно в стомаха и започна да ме удря с юмруци. Чан я избута на леглото и ме вдигна от земята.

- Можеш ли да ходиш?

Аз се изправих и взех чантата си. Излязохме от къщата, качихме се в колата и потеглихме. На огледалото за задно виждане видях как майка ми излиза от къщата и мята празна бутилка към нас.

След като свихме на следващото кръстовище си отдъхнах. Погледнах към Чан който ме изгледа притеснено.

- Видя ли, защо не искам да те забърквам в живота си.

Чан внезапно спря колата и ме погледна в очите.

- Не си ли се замислял, че може би се появих в твоя живот именно заради това.

Той протегна ръка към лицето ми и ме погали, а аз претръпнах от болка.

- Трябва да му сложим лед или ще стане синьо. - каза той загрижено.

(18+)

През останалия път към дома му не казахме нито дума. Влязох в банята за да се изкъпя. Съблякох дрехите си и пуснах студената вода да тече по мен докато тръгне топла. Затворих очи и си представих, че съм отново на онова място и отново виждах крилата си, но не можех да ги докосна.

Усещах топлата вода да се стича по гърба ми и да се спуска по краката ми към канала. Някаква странна болка преряза главата ми и аз седнах на земята. Гледах как водата бива бавно засмуквана в канала.

Изведнъж усетих ръка да се прокарва през мократа ми коса. Погледнах нагоре и го видях... облян от светлина и очи блестящи като звезди.

Чан клекна до мен и започна да ме целува. Първоначално нежно, а после все по страстно. Спусна ръката си от лицето към гърдите ми и после към задните ми части.

- Какво правиш?- попитах го изнервено.

- Какво? Не ти ли харесва?

Моят Ангел Пазител Where stories live. Discover now