27 rozdział

1.9K 81 1
                                    

 Kookie💕: Hej kocie! Nie ma Cię dopiero 3 dni a ja juz umieram z tęsknoty <3. Co robisz?

Yeon❤️: Ja też tęsknię, ale jeszcze tylko trochę i będziemy razem ;*. Właśnie ubieram się i wychodzę z dziewczynami wyluzować się, a Ty masz jakieś plany?

Kookie💕: Gdzie będziecie? 

Yeon❤️: Pewnie pójdziemy potańczyć do klubu, Kookie a Ty co masz w planach?

Kookie💕: Jeszcze nie wiem, nie mam nic w planach. Podaj adres tego klubu.

Yeon❤️: Czy Ty jesteś zazdrosny? Przestań wariacie! ;*

Kookie💕: Zawsze jestem o Ciebie zazdrosny. A adres chcę na wszelki wypadek, gdybym musiał Cie ratować.

Yeon❤️: Niech będzie... *adres*. 

Kookie💕: Dzięki.

Yeon❤️: Co się dzieje? Jesteś zły?

Kookie💕: Widzę, że dobrze się beze mnie bawisz... 

Yeon❤️: Przestań, to nie tak... Wariuje bez Ciebie, dlatego chcę gdzieś wyjść, chcę żeby czas szybciej zleciał. KOCHAM TYLKO CIEBIE! TESKNIE! ZWARIOWALAM NA TWOIM PUNKCIE.

Kookie💕: Też cię kocham. Baw się dobrze.

Yeon❤️: Dzięki, postaram się przyjechać na weekend ;*

Kookie💕: Mhmmm.

Spojrzałam na ostatnią wiadomość Jungkooka, wiedziałam, że był zły. Ale nie miał o co, powinien wiedzieć, że go kocham i tylko o nim myślę. Minęły jedwo 3 dni a ja tęskniłam za nim okropnie, dlatego było mi ją rękę to, że gdzieś wychodzę. Przynajmniej czas szybciej mi zleciał. Pewnie do jutra mu przejdzie, musi mi zaufać. Przecież go nie zostawię, obiecałam mu. 

Otworzyłam szafę i zaczęłam przeglądać ciuchy, chciałam ubrać się seksownie ale wygodnie. Ohhh... Nie jestem w tym dobra, zaczelam po kolei przymierzać sukienki. Żadna jak na razie mi nie pasowała, aż nagle przypomniało mi się że ostatnio dostałam sukienkę od mojej siostry. Sięgnęłam w głąb szafy i przymierzyłam ją, była idealna! Założyłam do niej skórzaną kurtkę i czarne szpilki. Włosy rozpuściłam i zrobiłam makijaż.

Gdy już byłam gotowa przejrzałam się ostatni raz w lusterku i stwierdziłam, że wyglądam tak jak chciałam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy już byłam gotowa przejrzałam się ostatni raz w lusterku i stwierdziłam, że wyglądam tak jak chciałam. Było mi wygodnie i czułam się seksownie. Spojrzałam na telefon i zobaczyłam, że już muszę wychodzić. Sprawdziłam czy wszystko schowałam do torebki, spryskalam się perfumem. Postanowiłam jeszcze napisać smsa do Jungkooka i Hoseoka.

Do: Kookie💕
Kocham Cię, dam Ci znać jak będę w domu ;*

Do: Hobi
Zajmij się dziś Jungkookiem, proszę!

Od: Hobi
Nie martw się, już mamy plany. Baw się dobrze i bądź grzeczna.

Do: Hobi
Już Ci powiedział, że wychodzę? Haha uwielbiam go. Bawcie się dobrze.

ZakładOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz