Pewnego razu w pewnym domu w pewnym miasteczku w Londynie żył przystojny chłopak o imieniu Harry nazwisko jego jest równie stylowe co on sam i brzmi ono Styles bardzo długo fo obserwowałem patrzyłem jak żyje, spotyka się z przyjaciółmi, kłóci z rodzicami tam jak każdy inny chłopak w jego wieku. Pierwszy raz co zobaczyłam to jego remanent. Harry znany jest z tego że lubi wszystko takie jakie jest a tu nagle taka zmiana komoda stoi obok drzwi do łazienki łóżko i biurko zmieniły swoje miejsce nawet dywan chociaż trzy trzwarte z Was tego nie zauważy pozdjemowal plakaty i powywieszal inne na zmianę ze zdjęciami rodzinnymi ale nie ważne, chce przejść do tego ze dzięki temu mam doskonały widok na jego laptop i dzięki temu zauważyłem coś co na zawsze zmieniło moje życie. Pewnego wieczoru i pewnej godzinie młody Styles zamknął swoje drzwi na klucz jakby obawiał się że ktoś będzie chciał przez nie wejść. Gdy już upewnił się że wszystko jest okay zasiadł do swojego komupera i odpalił stronę jakiegoś Wattpada, nie znam jej ale przeglądałem się z zaciekawieniem. Zielonooki odpalił główną stronę po czym w wyszukiwarce wpisał chyba nick jakiejś laski nazywała się ona @Evelin_Sparks wszedł na jej preofil i przez to że zobaczył nowe opowiadanie pod tytułem "Smutowe preferencje 1D & 5SOS fo zaczął czytać świeciły mu się oczka z promyczkami szczęścia niestety przez moją wadę wzroku nie widziałem co było tam napisane ale mam zamiar się dowiedzieć.
Wy też spróbujcie wchodząc na mój profil i klikając ta oto pracę
Liczę na Was
Pozdrawiam wasza Evi
CZYTASZ
Prompty Ev
FanficSkrzynka na prompty: zamknięta... Przyjmuje zamówienia na prompty z Larrym, Ziamem, Niamem i Ziallem Beta: Rolcia Okładka: napalonyrudybober