《1》

52.9K 1.4K 895
                                    

Oy ve yorum lütfeeen

Şuraya başladığınız tarihi bırakın bakalım ^^

Bu şehre taşınalı bir ay olmuştu ama ben hala alışamamıştım.Alışmak bir yana git gide yabancılaşıyordum adeta.

Lise biter bitmez ailemin anılarına ev sahipliği yapan şehirden taşınmıştım.3 yıldır onlar olmadan yaşadığım şehir beni boğmuştu.Üniversite işini bir şekilde buradan halledecektim.Nasıl olsa yolumun sonu şirketin başına geçmekti.

Ailemin organizasyon şirketi vardı.Şu an işlerle babamın ortağı ilgileniyordu ama 22 yaşına geldiğimde ben ilgilenecektim.

Ailem varlıklıydı, her zaman el üstünde tutulmuştum.Şımarık olduğumu bile söyleyenler vardı lakin gel gelelim ben paraya değer vermezdim.Para yalnızlığı dindirmiyordu mesela hatta daha da yanlızlaştırıyordu insanı.

Kafamı salladım , düşünmek sadece daha çok baş ağrısına sebebiyet veriyordu. Evime giden yolda bir elimde telefonum, kulağımda kulaklığım sakin bir şekilde ilerliyordum.

Gözüme takılan konsept mağazaya bakmaya başladığımda merak edip içeriye girmek için adımlarını oraya yönlendirdim.
Evcil bir hayvan yalnızlığıma ortak olabilirdi.

Mağazanın bir bölümü evcil hayvanlara ayrılmıştı.Engelden atlayan küçük bir köpek dikkatimi çekmişti.Oraya gitmek için hareket ettiğimde mağazanın diğer bölümünü farkettim.Melezler için ayrılmış alana bakış attığımda çoktan kendimi orada bulmuştum.

Melezlerden çoğu insan haz etmezdi.Ama melezler yalnızlığı gidermek için çok iyi bir seçenekti.Seninle konuşur ve zaman geçirirdi.Çok küçük gibi duran kedi melezi kıza baktım.Muhtemelen bir aylık falandı. Kulaklarını dikmiş karşısındaki kadına bakıyordu.

-Bu kızı istiyorum.

Kadın görevliye isteğini söylediğinde kedi melezi kuyruğunu oynattı.

-Tabi efendim.Ödemeyi nasıl yapacaksınız.

-Kart ile

-Buyrun lütfen, kasa şu tarafta. Kedi melezleri fiyat bakımından köpeklere oranla daha uygun.

Onlar ilerlerken ben etrafıma bakınmaya karar vermiştim.Kulak misafiri olduğum az önceki konuşmada kedi melezinin fiyatını öğrendiğimde bir an tereddüt etmiştim.Sonra ise omuz silkip bakınmaya devam etmiştim.Hayat arkadaşım olacak melez için o parayı verebilirdim.

Bütün melezler kıkırdayıp şirin hareketler yaparken onlara bakıyordum. Hepsi çok sevimliydi.Hemen önümde bir kedi melezi çocuk karşısındaki kadın için sevimli hareketler yaparken gözüm onun arkasındaki meleze takılı kaldı.

En köşede oturmuş , herkesten uzakta tek başına önüne bakıyordu. Ona doğru ilerlediğimde beni görmedi.Yanına yaklaşan adamı farkettiğinde oturduğu yerden kalkıp tam önüme oturdu.Adam onun bu hareketinden sonra başka tarafa gitmişti.

-Bakar mısınız?

Görevliye seslendiğimde bana doğru geldi.

-Buyrun efendim?

Elim ile önümde oturan melezi işaret ettim.

-Onu sahiplenmek istiyorum.

İşaret ettiğim yere bakıp sıkıntılı bir yüz ifadesi ile bana döndü.

-O bir kurt melezi efendim.Yani diğer melezlere göre daha asabidir.

Ona baktığımda kafasını kaldırmış bana bakıyordu, gülümsediğimde önüne döndü.Bizi dinliyordu.

Domestic Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin