Yorumlayın *-*
-Martin bu sütü içmelisin!
Elini dalga geçer gibi sallayarak mutfaktan çıktığında sinirle elimi masaya vurdum.
-Ah!Lanet olsun.
Elimi gözümün önüne getirdiğimde hafif kızardığını farketmiş, hızlı gelen ayak seleriyle kapıya bakmıştım.
-Ne oldu?
Sinirle kafamı başka yere çevirdim.
-Jenny?
-Elimi masya vurdum Martin olan şey bu!
Şaşkınlıkla bana baktığında ben ise hala öfkeyle nefesler alıyordum.
-Sütü içmediğim için mi?
-Sen 14 yaşında bir çocu...
Kafasına diktiği bardağı masaya bırakıp elimi elleri arasına aldı.
-Sütü sevmediğimi biliyorsun.
Elime dudaklarını bastırdı.
-Ama bu kadar istiyorsan içerim.
Mutfaktan çıkıp beni arkasında kalakalmış bir şekilde bıraktı. Az önce yaptığı, tanrım onu bu şekilde ilk defa görüyordum.
O çoktan mutfaktan çıkmışken gülümsedim, beni önemsiyordu.
...
-Martin?
Okuduğu kitaptan kafasını kaldırıp bana baktığında sıkıntıyla ofladı.Kitabı koltuğa bırakıp yanıma gelerek elimdeki bardağı tek dikişte bitirdi.
Kafamı kaldırarak ona baktığımda bana küçümser bir bakış attı.
-1.75 boyumla bana hala süt içirmekte ısrarcı mısın bücür?
Sinirle ayağına tekme attığımda yanağımdan makas alarak koltuğa geri oturmuştu.
-Ya sen daha iki ay önce benden kısaydın.
Kıskançlıkla homurdandığımda kaşlarını kaldırarak bana bakmıştı.
-16 yaşındayım Jenn. Daha da uzarım merak etme.
-Nasıl merak ediyordum bende(!)
Geri mutfağa gittiğimde elimdeki barağa biraz süt doldurup bu sefer de ben içtim.Bir yudum aldıktan sonra yüzümü buruşturarak geri bıraktım. Zaten sütü hiç sevmediğim için 1.65 kalmıştım ya.
Çalan zil ile daire kapısına doğru ilerledim. Martin' e baktığımda bıraktığım gibi duruyordu. Zaten ben hariç kimseye kapıyı açmıyordu.
-Merhaba tatlım.
Karşımda duran Bayan Kate' e samimi bir tebessümle karşılık verdim.
-Merhaba Bayan Kate.
Yanında 15 yaşındaki oğlu Samuel vardı.
-Sana da merhaba küçük.
Saçını karıştırdığımda gülerek geriye çekildi.
-Jenny abla ya.
Onları içeriye davet ettiğimde Martin elindeki kitabı bırakıp ayağa kalkmıştı.
-Hoş geldiniz Efendim.
-Hoş buldum tatlım.
Bayan Kate ile Martin'i evlat edildikten iki hafta sonra tanışmış ve iyi anlaşmıştık.Buradaki tek arkadaşım ( benden 10 yaş büyük) oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Domestic
Romance-Tamamlandı- Bu kitap ailesiz bir kız olan Jenny ve kurt melezi olan Martin'in hikayesini anlatmaktadır. Martin ilk bölümlerde 10 yaşında, Jenny ise 20 yaşındadır. (...) -...ve güzelim ben hediyemi şimdi istiyorum. Dudaklarım üzerinde hissettiğim...