Kei
Entah. Tadi time rehat
dia kata dia nak ambik
botol air dia dekat kelas
time rehat. Lepas tu dia
pon lesapWait. Masa rehat? Kelas dia? Weh... Jangan kata dia nampak aku dengan Jungkook tadi sudah ah. Dah lah kelas Joon sebelah dengan kelas Jungkook. Kalau dia lalu dekat situ ofc ah dia nampak. Aduhai *pengsan* Harapnya dia tak nampak ah
Lynn
Yang si Hana ni pon mana?Rosé
Dia seen je apa yang kita
chat ni...Ok. Sejak bila diorang tau aku on ni? Ok fine. Aku memang selalu seen je pun sebab korang selalu borak benda pelik. Tapi sekali aku chat, beribu baru tau nak suruh aku stop chat. Baru nak menyesal. Sekarang bila aku tak chat mengata. Nanti dah chat mula mencaci. Lepas tu mula ah mengtahik. Ok maaf jika mengganggu waktu makan anda. Tapi ya jugak, kalau aku mula chat sampai pukul 3 pagi pon tak habis.
Lynn
Hana... Sila muncullah andaKei
Baik kau muncul kalau tak
esok tak payah tiru buku
aku.Rosé
Haah. Baik kau muncul.
Kalau tak esok aku bagitau
kau tidur dalam kelas time
Science. Biar kau kena
denda dengan Cikgu Dongwook.What?! Memang sengaja ah dorang. Memang sengaja ugut aku tak boleh tiru lah dan paling benci ugut nak bagitau cikgu Dongwook yang aku tidur dalam kelas dia?! Memang tak ah. Dah ah aku memang berdendam dengan dia. Ada ke patut dia suruh aku jadi contoh monyet dekat depan kelas supaya murid - murid dekat dalam kelas aku ni kononnya lebih faham pasal haiwan mamalia bagai tu. Fikir lawak jadikan aku monyet? Lepas tu memang ye ah lawak. Satu sekolah ketawakan aku akibat malaun mana tah pergi letak tangkap gambar aku jadi monyet tu dan upload dalam twitter. Fikir best jadi model monyet? Ni semua sebab Cikgu Dongwook tu ah. Kenapa dia tak pergi ambik je dekat rumah dia monyet yang dia bela tu? Nak jugak kenakan aku. Dah ah nak dekat 5 tahun asyik mengadap muka dia je. Bertambah pulak sakit hati aku ni bila dia sengaja je cari masalah dengan aku.
Me
Perlu ke ugut aku
sebegitu sekali? Korang
tau en yang aku memang
anti dengan Cikgu Dongwook
tu 😑🔪Kei
Eh eh... Bukankah kau
pernah kata dekat aku yang
dia tu hensem ke? 😏What?! Bila masa weh?! Sejak bila weh?! Dimana?! Apakah?! Musuh ketat aku tu!
Me
Sejak bila pulak weh?!Kei
Eleh... Macam aku tak
dengar kau bebel sorang -
sorang kata dia hensem
time Science tahun
lepas bila Cikgu Dongwook
buat aegyo dekat depan kelas 😏Pffttt... Hampir tersembur ramyeon aku yang tengah aku kunyah ni dekat skrin telefon. Nasib sahaja aku sempat kontrol. Kalau tak, memang kena bagi mandilah telefon ni. But wait, apa dia kata?! Sejak bila dia dengar baii... Setahu aku, aku hanya cakap dalam hati je. Tu pon ter weh. 'Ter' cakap. Sebenarnya memang tak ah... Fikir hensem acah aegyeo depan kelas. Fikir aku cair? Aku takkan hantar ah buku walaupun kau buat aegyo macam mana pon. Sila meninggal.
Lynn
Wow... Srs ah?Kei
😎 en Hana?Rosé
Wuuuu... Gila ah 😏Me
Muntah weh muntahKei
😏Lynn
Wow... Ok dah, now aku nak
tanya kau ni wahai Hana.
Kau nampak Joon?Aku menggeleng sambil masih setia mengunyah ramyeon walaupun aku tahu diorang bukannya nampak aku.
YOU ARE READING
Silent || JJK
FanfictionSemakin lama aku menyelami hidupnya, semakin aku tak faham apa yang sebenarnya berlaku Dia ada masalah ke? Dia selalu diam je... Kawan pun tak ada... -Silent JJK [WARNING!!!] Dont copy & paste my story