Thanks guys! ♡♡♡

120 5 0
                                    

Hello readers sekalian~

Thanks kepada readers yang tak jemu menunggu saya update bab yang seterusnya walaupun lama berabad sangat. Thanks anda semua!

Sorry sekali lagi kepada readers kerana mengambil masa yang lama dalam menyiapkan ff ini. Maaf atas segala kesulitan ini. Ada pelbagai kesulitan dan rintangan yang datang menimpa semasa saya menulis ff ini. Saya kena stop kan kerja menulis dan mengarang ff sebab saya nak fokus dekat spm yang mengambil masa setahun ditambahkan dengan hal - hal yang malas saya nak ungkit hahahaha. Sekali lagi saya mintak maaf.

Ok dah habis drama sedih and now saya nak mulakan drama happy pulak.

So yeay ff ni dah siap sepenuhnya! Let's dance! Thanks kepada semua yang menyokong ff saya selama ni yang vote yang comment even yang silent reader selama ni. Thanks everyone for supporting me untill today. I really appreciate it. Syukur saya dapat jugak siapkan ff saya ini walaupun hampir putus asa dah nak teruskan but yeah I'm already finish it! Thanks god.

Tapi walaupun ff ni dah siap jangan lupa baca ff saya yang lain ya anda sekalian jikalau ada masa yang terluang dan tak tahu nak buat apa intai - intailah ff saya yang lain.

Jangan lupa vote dan comment ya!

Thanks you all. Bye jumpa lagi di masa akan datang~

Luv u all ~♡

Silent || JJKWhere stories live. Discover now