Do pomieszczenia wchodzi kilkoro żołnierzy. Ciągną za sobą coś wielkiego. Niestety to coś jest zasłonięte prześcieradłem.
- Interesuje was co tam jest? - Pyta Lider.
Tom piorunuje go wzrokiem. Widać, że ma ochotę się na niego rzucić i rozszarpać na małe strzępki.
- Nie radzę, Ridgewell. - Lena celuje do niego z broni.
Mężczyzna blednieje.
- S-skąd ona...? - Szepcze.
Robię krok do tyłu.
- Och... Nie wiedzieliście? - Śmieje się Lider. - Moja córka wyszła poza schemat. Potrafi z dokładnością przewidzieć każdy wasz ruch.
Wyszła poza schemat? Co to kuźwa znaczy? (dop. aut. Może ma notatki autorki?)
Nagle coś co jest pod prześcieradłem zaczyna się wiercić.
- Wypuście go. - Rozkazuje Tord.
Żołnierze zdejmują zasłonę. Z klatki wybiega ogromny potwór. Ma na szyi metalową obrożę.
Olbrzym odwraca się w naszą stronę.
- Tony... - Szepczę.
- Poznajesz? To dobrze. - Uśmiecha się Tord.
- Coś ty mu zrobił?! - Krzyczę.
- W jego żyłach płynie serum. Dzięki niemu nie może się on przemienić oraz jest pod naszą kontrolą. - Tłumaczy Lena.
Czuję jak do oczu napływają mi łzy. Nie... To nie może być prawda! To na pewno jest jakiś koszmar!
Na pewno zaraz się obudzę w pokoju, wtulona w tors Tony'ego.
Tak się jednak nie dzieje. To nie jest koszmar... To jawa...
- Jesteś potworem! - Wrzeszczy Tamara.
- Może. - Red Lider klika jakiś przycisk.
Obroża chłopaka zaczyna się świecić. Ten, rzuca się na mnie.
Leżę teraz pod nim a on na mnie warczy. Pozostali nie są w stanie nic zrobić.
Przecież to Tony, nasz Tony. Ten uśmiechnięty, kochany chłopak.
Potwór zaczyna coraz głośniej warczeć. Nie mogę się ruszyć.
Do oczu znowu napływają mi łzy. Przymykam je i czekam na najgorsze.
Nic się jednak nie dzieje. Powoli otwieram lewą powiekę. Potwór przygląda mi się. Po chwili zmienia swój rozmiar. Chowa się w moich ramionach.
Obroża jest na niego za duża więc spada.
- Ok... Tego akurat nie przewidziałam... Hehe... - Mówi Lena.
*****
Rozdział pisany na komputerze a dodawany na telefonie, bo czemu by nie?
I tak, dzisiaj nadal jeden rozdział.
CookieGirlFantasy
CZYTASZ
Eddsworld I Next Generation II (Zakończona)
FanfictionKontynuacja pierwszej części. ~~~ Minęło już sześć lat odkąd widziałaś po raz ostatni swoich przyjaciół. Red Lider i jego córka sieją spustoszenie na całym świecie. A ty? Stoisz przy oknie i się temu po prostu przyglądasz. ~UWAGA~ Mogą występować: ...