,,Jedna, mała, zielona róża"

154 19 11
                                    

Następnego dnia spotykamy się wszyscy na śniadaniu. Ja, Tony i Angel patrzymy na moją kuzynkę i jej męża jak na kosmitów.

Eliza zerka na nas.

- Wszystko w porządku? - Pyta w końcu.

- To bardziej my powinniśmy się ciebie o to zapytać. – Odpowiada jasnowłosy.

- Nie rozumiem...

- Nie masz mdłości? – Pytam.

- Nie.

- Zawrotów głowy? – Dopytuje Angel.

- Do jasnej cholery! O co wam chodzi?! – Krzyczy Mateo.

Patrzymy po sobie.

- Mieli gumki.

Po śniadaniu idziemy na plażę. Jest idealna pogoda na opalanie się. Kładę się na kocu i przymykam oczy.

Wsłuchuję się w szum morza oraz skrzeczenie mew. Mogłabym tak leżeć godzinami.

Ale nie! Angel musi mnie wziąć na ręce i wrzucić do wody.

Wynurzam głowę i namierzam tego blond szatana. Kurde, na brzegu stoi.

Wracam na kocyk i się wycieram.

- I co mokry robaku?

- Goń się. – Odpowiadam.

Angel tylko się śmieje.

Wracam do opalania się. Mija kilka godzin. Wracamy do domków.

Siadam na kanapie i biorę telefon. Wybieram numer mojej mamy i dzwonię do niej.

- Halo? – Słyszę głos kobiety w słuchawce.

- Hej mamo, co u was?

- Świetnie... Świetnie...

- No chyba nie.

- Kochanie, odzwonię jak ugasimy z Leną doniczkę.

- Co?

Mama się rozłącza.

Mija chwila zanim dociera do mnie, co się stało. Nie mam zamiaru wnikać.

Czuję jak dosiada się do mnie Tony. Obejmuje mnie ramieniem, a ja się w niego wtulam.

Przymykam na chwilę oczy. Chwila ta okazuje się być dłuższa niż przypuszczałam.

Rozglądam się dookoła. Ciemność. Słyszę jak ktoś mnie nawołuje. Biegnę przed siebie, lecz szybko tracę równowagę i upadam na kolana.

Do oczu zbierają mi się łzy. Nie mogę krzyknąć. Próbuję wstać, ale coś ciągnie mnie w dół. Wyrywam się. Na marne. Słyszę znajome mi głosy, ale nie umiem ich rozpoznać.

Po chwili wszystko znika.

Zostaje jedynie jedna, mała, zielona róża...

*****

I tym akcentem na razie, lub na stałe, kończę serię Next Generation.

Pisząc ją bawiłam się fantastycznie. Ale, niestety, nie mam już na nią weny.

Nie kończę jednak z pisaniem książek z serii Eddsworld.

Jutro (29.10.2018 r.) mija dokładnie ROK odkąd opublikowałam pierwsze rozdziały TomxReader.

Wow! Jak ten czas szybko zleciał.

Z tej okazji pojawi się nowa książka.

,,Zielona róża I Eddsworld Edd x Tom"

Ja się z wami żegnam i do zobaczenia jutro.

CookieGirlFantasy

Eddsworld I Next Generation II (Zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz