Loki kráčel v dobré náladě dlouhými mramorovými chodbami a v hlavě si ještě přehrával události předchozí noci. Dvě těla, propletená údy spolu tak, že nebylo poznat, kde jedno končí a druhé začíná. Linoucí se vzdechy komnatou, zajištěnou diskrétními kouzly proti narušení zvenčí a znemožňující propustit ven sebemenší zvuk. Výkřiky vášně, horké doteky prstů bloudících s neochvějnou jistotou po rozpálené kůži. Slova lásky šeptaná do dychtivých uší při společném vyvrcholení. Ještě několik hodin poté, při cestě na trénink, cítil každý jeho žhavý dotek, každé otření jeho rtů o ty své. Na tváři měl usazený přihlouplý úsměv, značící jeho zamilovanost, se kterou se nijak netajil.
Těšil se na dnešní noc, kdy se k němu znovu přivine a jejich těla se opět se zmučenými výkřiky spojí v jedno. Spěchal, aby byl na tréninku včas; zdokonaloval se v bojovém umění tehdy, když nestudoval magii u matky nebo nepokračoval ve svém sebevzdělávání o samotě či se nevěnoval záležitostem, jež mu určil otec. Byl poměrně vytížený, ale nevadilo mu to, pokud měl stále většinu nocí volných a mohl se tisknout ke svému milenci, kterého miloval z celého srdce.
Dutý náraz následovaný tichým zvukem z chodby, jež se stáčela doprava několik kroků před ním, jej vytrhl z myšlenek a donutil soustředit se na cestu. Netušil, co za zvuk to bylo, proto zostražitěl. Rozhlédl se okolo sebe a uvědomil si, že za rohem se chodba rozšiřuje a po stranách se nachází množství temných výklenků za mohutnými sloupy. Byl podezřívavý, proto se rozhodl chodbou pro jistotu proplížit nepozorován, dokud si nebude jist, že mu nehrozí žádné nepříjemnosti.
S hlubokým nádechem se koncentroval a zaskočil za jeden ze sloupů v levé části chodby, když na okamžik strnul, aby se okamžitě posunul na jeho protější stranu. Srdce mu divoce bušilo a pokoušelo se vyskočit z hrudi ven, snažíce se cestou vzít s sebou celou Lokiho duši a spálit ji na popel. Smaragdové oči se plnily neprolitými slzami a chvění prostoupilo do celého jeho těla. Bolest, kterou cítil, hrozila, že jej na místě pohltí a sežehne zaživa. Přál si to. Z hloubi duše doufal, že na místě zemře, aby nikdy nemusel před očima vidět to, co se mu naskytlo před nimi o několik úderů srdce dříve.
Thor drtil Fandrala v objetí, přišpendleného v pololehu ve výklenku, s nohama roztaženýma. Vstupoval do něj s razancí, kterou mu musel způsobovat bolest, ale Loki si s hrůzou uvědomil, že slyší, jak Fandral sténá jako nadržená kurva. Tak, jak s ním nikdy nevzdychal. Avšak nutno podotknout, že Lokimu nikdy nedovolil, aby si ho vzal tak, jako si rytíř bral jeho.
Slzy s konečnou platností stékaly po bledé tváři, když toporným krokem obrátil kroky zpět do svých komnat, aniž by se staral o to, zda si ho všimnou. Věděl, že nemají ani tušení o tom, že jejich tajná soulož v málo používané chodbě měla nějaké svědky. Jejich hlasité sténání by přehlušilo i klapot kopyt po Duhovém mostě. Poslední metry už běžel, aby se mohl v soukromí svého malého království zhroutit.
S bušícím srdcem se posadil a zmateně mrkal, snaže se očima zaostřit v nepropustné tmě. Cítil se zmatený a v hrudi jej svírala podivná prázdnota. Vložil si tváře do dlaní a překvapeně zaznamenal, že jsou vlhké. V mysli mu ještě problikával doznívající sen a emoce, jež rozpoutal, mu vířily v hlavě ve zmatených spirálách. Pociťoval neskutečnou lítost nad zlomeným bohem, avšak obvykle protivný hlásek, tentokrát zvláštně shovívavý, se mu snažil vysvětlit, že jeho pocity jsou nebývale sentimentální a iracionální. Byl to pouhý sen, jako ty předešlé, ale znovu tak živý, až měl dojem, že situace prožíval on sám.
Zarazil se v proudu myšlenek, neboť se mu zježily vlasy na zátylku a uvědomil si, že v pokoji není sám. Někdo byl v místnosti s ním a pozoroval ho. Když se soustředil, slyšel jeho tichý dech. A Tonyho napadly pouze dvě osoby, jež by to mohly být, a nevěděl, které by se měl obávat více. Opatrně začal posouvat jednu ruku k vypínači malé lampičky, jíž měl položenou na stolku vedle postele, když se sama rozsvítila a on strnul uprostřed pohybu, hledě do tvrdých očí smaragdově zelené barvy. Nasucho polkl a vrátil ruku zpět do klína, kde si nervózně propletl prsty. Takže Loki. Ne strážný.
ČTEŠ
Nepochopený (Ironfrost Czech) - DOKONČENO
FanficNastává konvergence, jež má sílu smazat hranice mezi devíti světy Yggdrasilu. Malekith a jeho temní elfové vstali z popela, Loki buduje armádu. Oběma jde o stejnou věc. O Aether. Tony Stark se stane obětí neplánovaného únosu a pod pohrůžkou smrti j...